مایکروسافت در سال آینده سه دستگاه Surface Phone معرفی می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی وقت است که خبرهایی درباره‌ی ساخت Surface Phone توسط مایکروسافت می‌شنویم. اما این‌بار اخبار می‌گویند که مایکروسافت در حال کار کردن روی ساخت نه یک یا دو دستگاه، بلکه سه مدل مختلف از Surface Phone است که هر سه در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شوند. این خبر در نوع خود خیلی جالب است اما این سوال را به وجود می آورد که آیا این تاریخ برای تاثیر گذاشتن روی بازار گوشی‌های هوشمند از سوی مایکروسافت خیلی دیر نخواهد بود؟

با توجه به موفقیت دستگاه‌های تحت برند Surface، احتمالا ریسک مایکروسافت در ارایه‌ی Surface Phone با موفقیت همراه شود.

تجربه‌ی مایکروسافت در عرضه‌ی گوشی‌های با سیستم‌عامل ویندوزفون‌ چندان موفقیت‌آمیز نبود و این گوشی‌ها هیچ‌گاه به محبوبیت همه‌گیر نرسیدند. اما با توجه به کیفیت بالای دستگاه‌های دیگری که با برند Surface توسط مایکروسافت ارایه شده‌اند، احتمال می‌رود ریسک مایکروسافت در ارایه‌ی Surface Phone با موفقیت همراه شود؛ به‌خصوص که طبیعتا فاکتورهای زیادی می‌توانند برای مطرح شدن این گوشی‌ها به کار گرفته شوند.

این‌که سایت Windows Central ادعا کرده در سال آینده سه مدل مختلف از Surface Phone عرضه خواهد شد، به‌نظر می‌رسد بیشتر برای منحرف کردن توجه‌ها از گوشی‌های تحت برند لومیا بوده است. اما از سوی دیگر احتمالا این سه دستگاه با تنوع خود این‌بار عموم کاربران را به‌عنوان مشتری در نظر گرفته‌اند. ظاهرا یکی از این سه مدل، پیشرفته‌تر و به‌عنوان پیشرو معرفی خواهد شد اما فعلا جزییات دیگری از مشخصات این سه دستگاه‌ها منتشر نشده است.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه