فروشگاه مایکروسافت گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را نمایش داد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لومیا 950 اکس‌ال

تنها یک هفته تا برگزاری مراسم شرکت مایکروسافت باقی‌مانده است. مراسمی که در آن گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL به نمایش خواهند آمد.

گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL به شکل تصادفی در فروشگاه مایکروسافت قرار گرفتند و مشخص شد که این محصولات از کارت حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

درحالی که در هفته آینده گوشی‌های جدید مایکروسافت معرفی می‌شوند، فروشگاه مایکروسافت گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را به نمایش در آورد. قبلا اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر شده بود و تقریبا با آن‌ها آشنایی پیدا کرده بودیم. در صفحه مخصوصی که برای این محصولات در نظر گرفته شده بود، اطلاعات سخت‌افزاری آن‌ها هم قرار داشت. این گوشی‌ها از صفحه نمایش QHD بهره می‌برند. همچنین یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. البته این ‌محصولات از کارت حافظه تا ۲ ترابایت هم پشتیبانی می‌کنند.
تفاوت بزرگ این گوشی‌ها در اندازه صفحه نمایش است. گوشی لومیا ۹۵۰XL از صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی برخوردار است و گوشی لومیا ۹۵۰ از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی استفاده می‌کند. قیمت پرچم‌دار‌های جدید مایکروسافت هنوز اعلام نشده و برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا برگزاری کنفرانس خبری این شرکت صبر کنیم.

lumia950xl-msstore

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه