نگاهی به محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال دیجی‌کالا – ۱۰ آبان ۱۳۹۴

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

پس از مروری بر پرفروش‌ترین کالاهای دیجی‌کالا در رسته‌های مختلف، این بار در دهمین روز آبان ماه سرد ۹۴، نگاهی به محبوب‌ترین کالاهای موجود دیجی‌کالا در رسته‌های دیجیتال (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، دوربین و کامپیوتر) می‌اندازیم. محبوب‌ترین‌ها، کالاهایی هستند که بیشترین تعداد بازدید، لایک و امتیاز کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

محبوب‌ترین کالای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

D-Link DSL-2750U New N300 ADSL2+ Wireless Router

مودم-روتر بی‌سیم دی-لینک سری +ADSL2 مدل DSL-2750U New

با توجه به افزایش روزافزون مشترکان سرویس‌های ADSL در کشور، اصلا جای تعجب ندارد که چنین محصولی به‌عنوان محبوب‌ترین کالای رسته‌ی کامپیوتر دیجی‌کالا از طرف کاربران انتخاب شود. پیدا کردن یک مودم-روتر مناسب برای سرویس ADSL و همچنین به اشتراک‌گذاری آن به‌صورت بی‌سیم برای استفاده از اینترنت با موبایل، تبلت و لپ‌تاپ، کار دشواری خواهد بود ولی ظاهرا، کاربران دیجی‌کالا، محصول طلایی این نیاز را پیدا کرده‌اند.

مودم-روتر بی‌سیم ۲۷۵۰U شرکت دی-لینک، با قیمتی حدود یک‌صد هزار تومان، یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین‌های بازار است. این دستگاه علاوه بر چهار پورت شبکه‌ی RJ-45، یک پورت USB هم دارد و می‌توان انواع هارددیسک و فلش را به آن متصل کرده و در شبکه‌ی خانگی به اشتراک گذاشت.

Buy_in_Digikala

محبوب‌ترین دوربین

Nikon D3100 kit 18-55

دوربین دیجیتال نیکون D3100 کیت ۱۸-۵۵

از دیدن D3100 به‌عنوان محبوب‌ترین دوربین دیجیتال دیجی‌کالا اصلا تعجب نکردیم. برای کسانی که می‌خواهند عکاسی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کنند و نیاز به تهیه‌ی یک دوربین DSLR باکیفیت با کمترین هزینه دارند، نیکون D3100 یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است. این دوربین که حدود یک میلیون تومان قیمت دارد، می‌تواند تمام نیازهای یک عکاس آماتور را برآورده کند. به‌علاوه، با محصول، یک لنز استاندارد ۱۸-۵۵ هم ارائه می‌شود.

از مهم‌ترین امکانات D3100 می‌توان به حسگر APS-C با دقت ۱۴ مگاپیکسل، قابلیت فیلم‌برداری Full HD و نمایشگر ۳ اینچی با دقت ۲۳۰ هزار نقطه اشاره کرد.

Buy_in_Digikala

محبوب‌ترین لپ‌تاپ

Lenovo IdeaPad Z5070 - B - 15 inch Laptop

لپ‌تاپ مالتی‌مدیای لنوو آیدیاپد Z5070

چند سالی است که لپ‌تاپ‌های سری Z شرکت لنوو، به دلیل قیمت مناسب همراه با قدرت پردازشی بالا، جزو پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های چندرسانه‌ای بازار به‌حساب می‌آیند. مدل Z5070 هم که توانسته عنوان محبوب‌ترین لپ‌تاپ موجود را از کاربران دیجی‌کالا به دست آورد، مدل ۱۵ اینچی سال ۲۰۱۴ این سری است. دلیل محبوبیت این لپ‌تاپ کاملا مشخص است؛ ارائه‌ی قدرت پردازشی در سطح لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ولی با قیمتی در سطح لپ‌تاپ‌های رده کاربری عمومی. این یعنی Z5070 باوجود قیمت مناسب، نه‌تنها می‌تواند کلیه‌ی نیازهای روزمره‌ی کاربران خانگی را انجام دهد، بلکه برای کارهای سنگین مثل اجرای بازی‌های کامپیوتری، ویرایش ویدیو و برنامه‌نویسی هم تا حدی مناسب است.

این لپ‌تاپ که حدود دو میلیون و شش‌صد هزار تومان قیمت دارد، از پردازنده‌ی نسل چهارم و ولتاژ پایین Intel Core i7، در کنار هشت گیگابایت رم، یک ترابایت هارددیسک و کارت گرافیکی GeForce GT 840M با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی بهره می‌برد. صفحه‌ی نمایش Full HD، بدنه با روکش فلزی و بلندگوهای ساخت JBL هم از دیگر جذابیت‌های این دستگاه است.

Buy_in_Digikala

محبوب‌ترین تبلت

ASUS Transformer Book T100T - 32GB + 500GB HDD

تبلت ایسوس ترنسفورمر بوک T100T

کاملا مشخص است که کاربران دیجی‌کالا به کارایی دستگاه بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند. روند محبوب‌ترین‌های رسته‌های کامپیوتر، دوربین و لپ‌تاپ هم نشان داد که ارزش خرید هم فاکتور مهم دیگر است.

T100T به معنای واقعی یک محصول کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است. این تبلت از ویندوز ۸.۱ نسخه‌ی دسکتاپ بهره می‌برد. این یعنی دقیقا همان نسخه‌ای که بر روی لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی نصب شده است. این تبلت به لطف کیبوردی که همراه آن ارائه می‌شود، می‌تواند بنا به نیاز کاربر، در هر زمان به یک لپ‌تاپ هم تبدیل شود. وجود یک پورت USB و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر امکاناتی است که این کیبورد به T100T اضافه می‌کند. اما داستان این تبلت جایی جالب می‌شود که بدانید این مجموعه نزدیک به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

Buy_in_Digikala

محبوب‌ترین گوشی موبایل

Samsung Galaxy S5 SM-G900H - 16GB

سامسونگ گلکسی S5

جذاب‌ترین قسمت را برای آخر مقاله نگه داشتیم. محبوب‌ترین گوشی موبایل دیجی‌کالا در هفته‌ای که گذشت، پرچم‌دار سال گذشته‌ی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S5 است. دلایلی زیادی وجود دارد که گلکسی S5 از طرف کاربران دیجی‌کالا به‌عنوان محبوب‌ترین تلفن همراه انتخاب شود. این گوشی با اینکه بیش از یک سال از عمرش می‌گذرد، هنوز هم جزو برترین مدل‌های بازار به‌حساب می‌آید. به‌علاوه در طول این بازه‌ی زمانی، گلکسی S5 افت قیمت زیادی داشته و بیش از ۷۵٪ در مقایسه با زمان عرضه، ارزان‌تر شده است. گلکسی S5 در حال حاضر به اندروید ۵.۰ به‌روزرسانی شده و خوشبختانه در لیست گوشی‌هایی که اندروید ۶.۰ را دریافت خواهند کرد هم وجود دارد.

Buy_in_Digikala

منبع: دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar رضا سیدعباسی

    nikon 3100 یکی از بهترین دوربینهای سطح مبتدی (زمان خودش)هست که در حال حاضر ارزونترین قیمت رو بین dslr ها داره.
    و متاسفانه بزرگترین مشکلش اینه که داره از رده خارج میشه…

  2. Avatar محمد صادق مومنی

    سلام ، انتخاب سامسونگ S5 جای تعجب داره ؛ وقتی یه کالا بخاطر شکستن بیش از حد قیمتش ارزش خرید پیدا میکنه ، بنظرم نمیتونه نمونه محبوبترین کالا را به یدک بکشه؟! ؟! ‌‌‍{راستی اگه هواوی g730 که بعد از یک سال و نیم ۵۰هزار تومن کاهش قیمت داشته و هنوزم فروشش خوبه انتخاب میشد اتفاقی می افتاد}؟!!!!

  3. Avatar علی

    خوب بود.ممنون

  4. Avatar Reza

    قرار داشتن Z5070 در محبوب ترین ها یه خرده عجیب به نظر میاد. از اونجایی که این لپ تاب برتری چندانی نسبت به Z510 نداره. اکثر کسانی که می شناسم و این لپ تاب رو خریدن ناراضی هستن و یکی از گلایه هاشون هم نداشتن نور پس زمینه کیبورد هست.

    1. Avatar حامد

      آقا این جور حرف ها الکیه!!حرفه ای صحبت کنید.شما جوری میگید” اکثرا ناراضی هستند” که انگار مشکل فنی داره.این موضوع مسلمه که z5070 ازz510بهتره

  5. Avatar اسماعیل

    فکر میکردم d3200 انتخاب بشه. هرچند که d3100 هم خیلی خوبه و فقط فریم ریت فیلمبرداری کمتری داره.

  6. Avatar علی2996

    سلام فرمول محبوبترین های سایت چیه احتمالا اسپانسرشیپ که نیست؟

    1. خیر. محبوب‌ترین‌ها بر اساس میزان بازدید و تعداد لایک توسط کاربران انتخاب می‌شوند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه