[گالری عکس] مسابقه ربات‌های پرنده حمل کالا به روایت تصویر

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته بالاخره پس از ماه‌ها تلاش و انتظار، مسابقه ربات‌های پرنده حمل کالا در پارک فناوری پردیس برگزار شد. دیروز هم تیم‌های مسابقه‌دهنده حاصل ماه‌ها تلاش خود را دیدند و هم گروه برگزارکننده. چندساعت پر از احساسات مختلف؛ گاهی شادی و هیجان و لحظه‌هایی هم توام با ناراحتی و اضطراب. اما در تمام این لحظات چیزی که احتمالا همه به آن فکر می‌کردند طرحی از آینده بود که در این دو روز پیش چشم ناظران ترسیم می‌شد. آن‌ها که در پارک پردیس حضور داشتند حس می‌کردند در آغاز یک تحول ایستاده‌اند و همین هم مسابقات را برای همه جدی‌تر و جذاب‌تر می‌کرد.

نتایج نهایی این مسابقه  پس از تجمیع آرای هیات داوران در طول هفته‌ی جاری اعلام خواهد شد و همچنین درباره فرایند و حواشی برگزاری مسابقه بیشتر برای‌تان خواهیم گفت. اما تا زمان اطلاع‌رسانی‌های بیشتر شاید بد نباشد تصاویری از روند برگزاری این رویداد را ببینیم، تصاویری که احتمالا خودشان روایت‌گران بی‌طرفی باشند از لحظه‌های پرهیجان دو روز گذشته در پارک پردیس. در ادامه این تصاویر را ببینید و برای خواندن جزییات بیشتر در روزهای آینده با ما همراه باشید.

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar غلامرضا کیشانی

    آقا پهپاد پیشکشتون.لطف کنید کالا را درست و به موقع تحویل پست بدید یک روزه ارسال میشه.من چند روز پیش یک تب سنج دیجیتال امرن بخاطر اینکه سایت شما موجود نداشت و چند بار هم پیغام دادم که موجودش کنید ولی متأسفانه پیغامهایم را قرار ندادید و کالا را هم موجود نکردید مجبور شدم از یک سایت تجهیزات پزشکی خرید کنم و جالبه که نزدیک ظهر پولش را واریز کردم فردا ساعت ۱۱ صبح شهرستان اراک درب منزل کالا را تحویل گرفتم.واقعا» لذت بردم از سرعت ارسال کالا.در ضمن هزینه پستیشم نسبت به دیجی کالا ۳۰۰۰ تومن (یعنی کلا» ۵۰۰۰ تومن بود نه ۸۰۰۰ شما) ارزانتر بود.تا حالا چند کالا از شما خرید کردم که هیچ کدوم از ۳ روز زودتر به دستم نرسید.همون پست هم بخدا خوب و سریعه ولی مشکل از خودتونه که کالا را به موقع تحویل پست نمی دید!

  2. Avatar علی

    سلام واقعا جالبه لطفا ویدئو های مسابقه را هم بزارین ممنون دیجی جون ! 🙂
    راستی عید غدیر را به همه کارکنان و کارمندان عزیز دیجی کالا تبریک می گم XO

  3. Avatar شريف لطفي

    خواستن یک هدف، ارزشمندترین نقطه ی انجام اونه . دم دیجی کالا گرم

  4. Avatar آرین

    سلام
    من بیشتر از همه دارم حسرت این مسابقه رو میخورم چون میخواستم با بچه های دانشگاه(گروه مکانیک دانشگاه آزاد واحد پردیس) یه تیم تشکیل بدیم و توی این مسابقه شرکت کنیم.
    خیلی حیف شد!
    حالا سوال دارم از محضرتون؛ اینکه همه جا مینوشتید “نخستین” مسابقه ربات های پرنده حمل کالا، یعنی مسابقه دومی هم برگزار میشه؟ اگر برگزار میشه امسال فراخوان میدید یا سال دیگه؟
    ممنون میشم اگر پاسخ بفرمایید چون خیلی مصمم هستیم توی این مسابقه شرکت کنیم.
    باسپاس/

  5. Avatar سهراب

    واقعاً کار با ارزشیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه