برندگان سفر به فضا مشخص شدند!

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مسابقه‌ی سفر به فضا، تیرماه امسال برگزار شد. مسابقه‌ای که ۲۰۰۰ کودک خوش‌ذوق و هنرمند با نقاشی‌های زیبایشان در آن شرکت کرده و پرسنل دیجی‌کالا را بی‌نهایت متحیر و شگفت‌زده کردند. با توجه به استقبال گسترده، زمان نه چندان کمی را  گروه داوری به سرپرستی مدرس هنر و خلاقیت کودکان سپری کردند تا درنهایت توانستند چهل نفر را از میان نقاشی های ارسال شده انتخاب کنند؛ چهل نفری که اگرچه برندگان این مسابقه به‌حساب می‌آیند ولی درواقع، برنده‌ی واقعی، دیجی‌کالاست که این حجم از شور و عشق و خلاقیت را از کودکان سرزمینش دریافت کرده است.

برندگان این مسابقه در دو گروه سنی ۳ تا ۷ و ۸ تا ۱۲ سال انتخاب شدند تا جوایز زیر را دریافت نمایند:

  • بن خرید ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالی + کیف مدرسه و نوشت‌افزار برای پنج نفر اول از هر گروه سنی
  • بن خرید ۴،۰۰۰،۰۰۰ ریالی + کیف مدرسه و نوشت‌افزار برای پنج نفر دوم از هر گروه سنی
  • بن خرید ۳،۰۰۰،۰۰۰ ریالی + کیف مدرسه و نوشت‌افزار برای پنج نفر سوم از هر گروه سنی
  • بن خرید ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریالی + کیف مدرسه برای پنج نفر چهارم از هر گروه سنی
  • با ذکر این موضوع که از نگاه دیجی‌کالا، تمامی شرکت‌کنندگان کوچک و خلاق این مسابقه برنده هستند، یک کوپن خرید ۵۰۰،۰۰۰ ریالی بر روی خریدهای بالای ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال به باقی شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود.

۵ نفر برگزیده اول گروه سنی ۳ تا ۷ سال

امیرحسین سمری
آیرین پروی
کیارش اوکاتی علی آباد
محیا مقصودی شورابی
شایان کیهانی پور

‌‌‌‌

۵ نفر برگزیده دوم گروه سنی ۳ تا ۷ سال

اهورا حسن پور باغبان
اعلا رخ
امیرحسین کاظمی نسب
امیرحسین سیدغراب
نگار احمدی

‌‌‌‌

‌‌‌

۵ نفر برگزیده سوم گروه سنی ۳ تا ۷ سال

نازنین کوثر فلاحتگر
سید پارسا پیرایش
یگانه نصیریان
یکتافاطمه سادات علوی
زینب سادات هاشمی زاده

‌‌‌

۵ نفر برگزیده چهارم گروه سنی ۳ تا ۷ سال

آرینا شهبازی ننفرد
ارکین راثی رحیمی
کیان محمد خانشلاقی
سینا خاکو
توکا باقری نیکو

‌‌‌‌

۵ نفر برگزیده اول گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال

فاطمه صادقی
عیسی صفاری
لاوین حسن زاده اسکویی
مارینا دلفیه
محمد مهدی فاضلی

‌‌‌‌

۵ نفر برگزیده دوم گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال

آریانا گل
دریا فتحی
مهدیس یوسفی
نیوشا جمالی نیری
بارسین رستگارپناه

‌‌‌‌

۵ نفر برگزیده سوم گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال

جمعیت امام علی شیراز
مانی صراحی
نرگس سادات حسینی افروز
ریحانه شبستانی
سیده رمیصا وفایی

‌‌‌

۵ نفر برگزیده چهارم گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال

آوا جاویدفر
بهار-علی بیگلو
بهار نژادجلالی
حانیه حکیم پناه

ثمین صفیری

‌‌‌‌


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

‌‌‌‌

 

دیدگاه شما

۲۹ دیدگاه
  1. Avatar برنده 13

    جایزه تون عالی بود ولی حقم نفرسیزدهم نبود. بازم ممنون

  2. Avatar برنده 13

    واقعا عالیییییییی بود من که خیلی خوشم اومد از این برنامتون.ولی به صراحت بگم بعضی،برنده ها نقاشیشون اصلا قشنگ نبود.ولی بازم داوری شما بد نبود!
    بازم از این برنامه ها داشته باشید.
    شکایت من:خیلی معطلی داشتیدولوازم التحریر کامل نبود
    خییییییییلییییی راضی بودم ممنون . زحمت کشیدید!!!

  3. Avatar علي ثمري

    جایزه ها بسیار محترمانه ، سخاوتمندانه و با کیفیت بودند. دست همه دست اندر کاران دیجی کالا درد نکنه. من از محصولات “کویلو” خوشم اومد و منبعد مشتری پرو پا قرص این برند با کیفیت هستم و به دوستان هم توصیه میکنم.

  4. Avatar علی آقا

    سلام به تمام کسانی که زحمت کشیدن ولی ناداوری باعث شد که برنده نشوند.
    من از این کار دیجی کالا خیلی خیلی ناراحت شدم و دیگر در مسابقات آن شرکت نمی کنم

  5. Avatar اخه چرا!؟؟!

    واقعا که دیجی کلا ????????اخه چرا شما که گفتین ما طولش دادیم تا دقیق برنده هارو اعلام کنیم????????این بود!؟ به نظر مو شما دوتا یکی نقاشی هارو رد کردین. تو گروه سنی ٣ تا١٢ ساله ها بعضی از نقاشی هاش انگار یه بچه ی ٢ ساله کشیده بود. من که کلی پای نقاشیم بودم و واقعا از دیدن بعضی از نقاشی ها خیلی تعجب کردم!!

  6. Avatar محمد مهدی توانا

    با سلام
    نقاشی پسرم( پارسا توانا) رو با پست پیشتاز ارسال کردم، حتی از طریق پست پیگیری کردم که اعلام شد به دستتون رسیده، ولی تمام مدت داخل سایت نبود، از دیجی کالا سپاسگذارم ولی ای کاش حداقل داخل سایت بود تا دیده می شد.

  7. Avatar فاطیما

    با سلام کارتون جالب بود ولی میتونستین جوایز بیشتری بزارین نقاشی دختر ۴ ساله و پسرم قشنگ و خلاقانه بود ولی دلیل قبول نشدنشو نفهمیدم پسرم میگه شما ها بدجنسین چون من زحمت زیاد کشیدم

  8. Avatar میلاد

    با سلام . به نظرم جریان داوری اصلا درست انجام نشده است!!! قطعا باید از بین برندگان نقاشی هایی که صدرصد توسط خود نو نهالان انجام یافته بود انتخاب می شدند!! این گروه سنی ۳-۷ ساله های انتخابی بیشترشون با همکاری اولیا انجام گرفته! من هم معترض هستم!

  9. Avatar خاطره

    خسته نباشید
    مایل به اعلام اعتراض خودم نبود ولی دیدگاه ها رو که دیدم این جسارت رو پیدا کردم که من هم نظر خودم رو بگم.
    نه به این معنی که نقاشی ما باید برنده میشد. اما متاسفانه نقاشی هایی که با توجه به سن بچه ها معلومه بزرگترها هم یه دستی توی کار بردن ویا نقاشی هایی که از لحاظ بصری به قدری زیبا نیستند که برنده اعلام بشن.
    به هر صورت
    تبریک به بچه ها ی برنده

  10. Avatar مروارید مظاهری

    با سلام و عرض ارادت خدمت همه ی دوستان و مسئولین محترم و زحمت کش دیجی کالا…
    کاملاً مشهوده که هر پدر مادری دلش می خواست فرزند خودش جزو نفرات برتر اعلام بشه و همینطور از دیدگاه هر پدر و مادری نقاشی فرزند خودش بهترین و بی نقص ترینه! اما توجه کنین که از بین بیش از ۲۰۰۰ نقاشی (حداقل ۱۰۰۰ نقاشی در هر گروه سنی)، تنها قرار بود ۲۰ نقاشی در هر گروه سنی انتخاب بشه. پس انتخاب همگی نه مقدور هست و نه میسر! و مسلماً هر ۴۰ نقاشی دیگه ای هم که به جای این نقاشی ها انتخاب میشدن، صدای اعتراض عده ی دیگه ای درمی اومد و هیچوقت هیچ کس راضی نبود!
    ضمناً میشه گفت اگه نگیم همه، ولی تقریبا تو بیش از ۸۰٪ کل نقاشی ها والدین یا بزرگترها در رنگ آمیزی یا طراحیِ نقاشی، از کم تا زیاد، کمک یار بچه ها بودن همینطور که تو بقیه ی مسائل زندگی بچه هاشون یاور و پشتیبانشون هستن! و اگه داوران قرار بود به این نکته بیش از حد توجه کنن پس باید نصف بیشتر نقاشی ها رو حذف می کردن!
    از طرفی قطعاً و طبق گفته ی مسئولین دیجی کالا، برای چنین مسابقه ی بزرگی، از بهترین داوران و کارشناسان مرتبط برای قضاوت صحیح و به دور از هر گونه احساس و هیجان کمک گرفته شده و حدس میزنم که ملاک اصلی انتخاب بر اساس خلاقیت در موضوع و نوآوری در کشیدن و رنگ آمیزی نقاشی ها بوده. به طوری که حتی زمان این قضاوت برای انتخاب بهتر، تمدید شده و طولانی تر هم شد.
    پس خطاب به همه ی دوستان و پدر و مادرهای عزیز، خواهش میکنم به جای همیشه طلبکار بودن و اعتراضات بی مورد و غیرمنطقی و صرفاً احساسی، اون هم وقتی که نتایج بعد از ۲۵ روز دیگه اعلام شدن، بیاین تلاش کنیم برای پرورش استعدادها و ارتقا نوآوری فرزندانمون ارزش و اهمیت قائل بشیم و برای تربیت فرزندی با روحیه ی قوی و بزرگ، این برنده نشدن کوچک رو اول برای خودمون و سپس فرزندانمون بی ارزش و غیرمهم تلقی کرده، و در عوض راه و رسم پیروز شدن تو عرصه های بزرگتر و مهم تر زندگی رو بهشون آموزش بدیم…

    1. Avatar غفاری

      کاملاً با نظر شما مخالفم چون باید بین بچه ای که با تمام خردسالی به استعداد و توانایی خود تکیه میکند با کسی که حتی تا مرحله دبیرستان هم مادر باید همراه او درس بخواند تفاوت قائل بود چراکه تنها در این صورت هست که نسلی خلاق و مسئول بار خواهد آمد. ابدا انتظار برنده شدن دختر خودم رو نداشتم اما مشتاقانه دیگر نقاشی ها رو دنبال میکردم و برای من که کارشناس قضاوت نیستم کاملاً مشخص بود که کدوم کمک گرفته و کدام کار خود شرکت کننده هست.
      در هر حال از مسئولین برگزاری این مسابقه تشکر میکنم که فضایی رو برای رقابت فرزندان ما ایجاد کردن

      1. Avatar غفاری

        و در آخر دقیقا کاری که شما گفتید رو انجام خواهم داد و برنده نشدن در این مسابقه رو برای او غیر مهم تلقی خواهم کرد اما رسم غلط تقلب رو برای پیروز شدن در عرصه های دیگر زندگی به او آموزش نخواهم داد

    2. Avatar ملوس

      عجب!!

      …کاملا درست است، اتفاقا چون اخیرا دوپینگ هم شایع شده، داوران مسابقات ورزشی هم نبایدخیلی ریز شوند، چون بالاخره الان دوپینگ همه گیر هست و نباید خیلی گیر داد، یکی از دوستانم میگفت قرار هست این منطق قوی در المپیک بعدی پیاده سازی شود و ورزشکاران نباید به این چیزها خیلی اهمیت بدهند چون عده ورزشکاران زیاد هست واینکه ما انتظار داشته باشیم اخلاق رعایت بشه و دوپینگ نباشه خیلی بده و نباید طلبکار باشیم.
      از طرفی داوران هم به گفته هیئت برگزاری خیلی کارشون درست هست و خوب این معلوم میکنه که کارشون درسته و نباید ایرادات روگفت و طلبکار هم بودچون اصلا نابجا است و باید ورزشکاران رو از همون بچگی با دوپینگ و روشهای دور زدن آشنا کرد تا فرد مفیدی برای جامعه خود باشند و در آینده ورزشکار مفیدی به طور کلی باشند.
      از طرفی با توجه به اینکه همیشه یک عده معترض هستن و با توجه به اینکه داورها خیلی کارشون درست بوده وبه گفته خودشون همه از بهترین هستن، نباید به این اعتراضات گوش کرد.
      ما باید روحیه ورزشکارا رو قوی کنیم و از همون بچگی روشهای تقلب رو آموزش بدیم چون فردا در مسابقات زندگی و میادین ورزشی هم با همین منطق روبرو میشوند لذا طلبکار نباشیم و خیلی به مسائل شرایط سنی توجه نکنیم.

  11. Avatar محمد

    کاملا باهات موافقم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه