[به‌روزرسانی] مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟ (مهلت شرکت تمام شد)

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

می‌دانیم که بسیاری از شما همراهان دیجی‌کالا مگ به عکاسی با موبایل علاقه دارید. این را هم می‌دانیم که خیلی از شما به‌خوبی با گوشی‌های مختلف و نقاط ضعف و قوت هر کدام آشنا هستید. ولی آیا فکر می‌کنید بتوانید با دیدن یک عکس حدس بزنید با دوربین کدام گوشی گرفته شده است؟ خب بیایید امتحان کنیم. ۷ تا از برترین گوشی‌های بازار مهمان ما هستند و ما فرصت را غنیمت شمردیم تا به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ هم مقایسه‌ای بین دوربین آن‌ها ترتیب دهیم و هم هوش و قدرت تشخیص شما را محک بزنیم. برای برندگان هم جایزه‌هایی بسیار هیجان‌انگیز در نظر گرفته‌ایم.

جوایز:

نفر اول از بین هفت گوشی شرکت کننده در مسابقه یکی را به‌دلخواه به‌عنوان جایزه برمی‌دارد.

نفر دوم جایزه‌اش را از بین شش گوشی باقی‌مانده به‌دلخواه انتخاب می‌کند.

نفر سوم جایزه‌ی خود را از بین پنج گوشی دیگر به‌دلخواه می‌برد.

 

گوشی‌های شرکت‌کننده در مسابقه:

Samsung Galaxy Note 7

Samsung Galaxy S7

HTC 10

Huawei P9

Apple iPhone 6s

LG G5

Sony Xperia Z5 Premium

نحوه‌ی اجرای مسابقه:

برای مقایسه کردن کیفیت و توانایی دوربین این هفت گوشی، ما آن‌ها را در ۵ موقعیت عکاسی مختلف یعنی «عکاسی منظره شهری»، «عکاسی از نمای نزدیک»، «عکاسی سلفی»، «عکاسی در نور کم» و «عکاسی با فلش» برابر هم قرار دادیم. تمام عکس‌ها با استفاده از حالت خودکار و در شرایط کاملا یکسان گرفته شده است. برای شرکت در مسابقه کافی است عکس‌های هر موقعیت را با هم مقایسه کنید و حدس بزنید هر کدام از عکس‌ها با دوربین کدام‌یک از گوشی‌ها گرفته شده است. لینک فرم مخصوص شرکت در مسابقه هم در انتهای همین بخش قرار دارد که تنها با استفاده از آن می‌توانید پاسخ‌های خود را برای ما ارسال کنید. در نهایت هر کس تعداد بیشتری از موارد را درست حدس زده باشد برنده‌ی مسابقه خواهد بود.

مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

همچنین می‌خواهیم در پایان مسابقه، گوشی‌هایی را که بهترین دوربین را دارند بر اساس رأی مخاطبان انتخاب کنیم. به همین دلیل در فرم پاسخ‌گویی علاوه بر حدس زدن این‌که هر عکس با کدام گوشی گرفته شده، از شما درخواست کرده‌ایم که در هر موقعیت عکاسی بهترین عکس را هم از دید خودتان انتخاب کنید. این انتخاب شما در امتیازی که می‌گیرید تاثیری ندارد.

ورود به فرم شرکت در مسابقه

نحوه‌ی انتخاب برندگان:

همان‌طور که گفتیم هر کس گوشی تعداد بیشتری از عکس‌ها را درست حدس زده باشد برنده‌ی مسابقه خواهد بود. هر حدس صحیح یک امتیاز مثبت دارد ولی برای حدس‌های اشتباه امتیاز منفی در نظر گرفته نخواهد شد. ولی توجه کنید که در هر بخش با هر گوشی تنها یک عکس گرفته شده است. بنابراین اگر در جواب‌های یک بخش برای دو عکس یک گوشی یکسان را انتخاب کنید حتی در صورت درست بودن یکی از آن‌ها امتیازی کسب نخواهید کرد. به سه نفر که در مجموع ۵ بخش بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جایزه‌ای به شرحی که در ابتدا گفتیم تعلق می‌گیرد. اگر امتیاز برترین نفرات دقیقا با هم برابر باشد نفرات اول تا سوم با قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

زمان‌بندی:

برای شرکت در مسابقه مدت یک هفته، یعنی از امروز ۱۰ شهریور تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ شهریور فرصت خواهید داشت. نتایج مسابقه، نفرات اول تا سوم و برترین گوشی‌ها از دیدگاه مخاطبان، ابتدای مهر ماه سال جاری اعلام خواهند شد. البته توجه داشته باشید که زمان اهدای جوایز ممکن است تا زمان عرضه‌ی عمومی گوشی نوت ۷ به تعویق بیفتد.

[به‌روزرسانی ۱۷ شهریور] به دلیل استقبال گسترده‌ی مخاطبان، مهلت شرکت در مسابقه به مدت یک هفته تمدید شد. بدین ترتیب افرادی که تا این لحظه موفق به شرکت در مسابقه نشده‌اند فرصت خواهند داشت تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴ شهریور پاسخ‌های خود را از طریق فرم مخصوص ارسال کنند.

[به‌روزرسانی ۲۵ شهریور] ضمن تشکر از تمام عزیزانی که در این مسابقه شرکت کردند، به اطلاع می‌رساند طبق اعلام قبلی مهلت شرکت در مسابقه راس ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴ شهریور به اتمام رسید و فرم شرکت در مسابقه مسدود شده است. نتایج مسابقه در دست بررسی است و مراحل اعلام برندگان و اهدای جوایز طبق برنامه‌ریزی قبلی صورت خواهد پذیرفت.

گالری عکس‌ها:

حال که با تمام جزئیات شرکت در مسابقه «کدام عکس، کدام گوشی؟» که ویژه‌ی سالگرد تولد یک‌سالگی مگ ترتیب داده‌ایم آشنا شدید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و کار مقایسه‌ی عکس‌ها و حدس زدن گوشی‌ها را آغاز کنید. در هر بخش نمونه‌ی عکس‌ها در اندازه‌ی کوچک‌تر به‌صورت یک گالری در کنار هم قرار داده شده و علاوه بر آن می‌توانید با استفاده از لینک‌هایی که در زیر هر گالری قرار دارد نسخه‌ی اصلی عکس‌ها را در اندازه‌ی کامل و بدون هیچ ویرایشی دریافت کنید.

مقایسه اول

«عکاسی منظره شهری»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه دوم

«عکاسی نمای نزدیک»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه سوم

«عکاسی سلفی»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه چهارم

«عکاسی در نور کم»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه پنجم

«عکاسی با فلش»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

ورود به فرم شرکت در مسابقه

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۷۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    سلام خسته نباشید جواب قرئه کشی کی اعلام میشه؟و از چه طریق مطلع اسامی برندگان بشیم؟

  2. Avatar محمد علی

    سلام خیلی از مسابقه لذت بردم مسابقه جالبی بود.
    بنده هر چند برنده مسابقه نمی شم ولی وظیفه خودم رو می دونم برای بهتر شدن مسابقه اینده نظرم رو بگم

    ۱-حتما برای عکاسی از پایه استفاده کنید حتی عکس سلفی
    ۲-عکس منظره در شب رو هم قرار بدید چون بیشتر سایتها بررسی می کنند
    ۳-عکس روز رو طوری بگیرد که ابر تو اسمون نباشه ،حتی لکه ابر باعث تغییرات زیادی میشه
    ۴-مسابقه زمان بندی باشه(زمان شروع ،زمان پایان،زمان پاسخها،زمان برنده ها از همون اول مسابقه مشخص باشند)
    ۵-مثل مسابقه معتبر زمان مشخص شروع داشته باشد ،مشخص باشد هر سال ده شهریور مسابقه عکاسی برگزار می شود( البته زمان کمتر از یک سال باعث کاهش جذابیت می شود)
    ۶-یک هفته قبل از مسابقه اعلام کنید با چه گوشی هایی عکس گرفته خواهد شد
    ۷-تعداد جایزه ۳ عدد کافی است (چون مثل المپیک اول ،دوم و سوم شدن می چسبه)البته باید یا سوالات رو سخت کنید یا اینکه اون تعدادی که همه رو درست زدند دوباره بین اونا مسابقه برگزار بشه تا اول تا سوم مشخص شود.در غیر این صورت بهتر تعداد جایز ها رو زیاد کنید(چون در مسابقه که شانس دخیل باشه از لذتش می کاهد)
    از دوستانم می خوام اگر برای بهتر شدن مسابقه نظری دارند حتما بگن.
    امیدوارم نظراتم برای بهتر شدن مسابقه کمک حال شما باشد.
    در پایان باید عرض کنم حتما به فکر مسابقه اینده باشید چون باعث افزایش سطح سایتتون خواهد شد (حتی اگر مجموعه جایزه کمتر از یک میلیون باشد)

  3. Avatar امیر

    سلام
    از کجا امتیازم رو بفهمم؟ بعضی دوستان امتیازشون رو دیده بودن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه