معرفی بازی نوروزی: Batman: Arkham Knight

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی «بتمن آرکام» (Batman Arkham) را می‌توانید روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان تجربه کنید. البته این بازی یک نسخه‌ی کامپیوتر هم دارد که آن‌قدر بد بود که اصلا نمی‌توان آن را بازی کرد. پس بهتر است این بازی را روی کنسول تجربه کنید و اصلا به سمت نسخه‌ی کامپیوتر آن نروید.

بازی «بتمن: شوالیه‌ی آرکام» ( Batman: Arkham Knight ) پایانی برای مجموعه بازی‌های بتمن خواهد بود که قبلا برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه شده بودند. استودیوی Rocksteady این عنوان را به سبک بازی‌های Open-World طراحی کرده تا بازی‌کننده‌ها بتوانند در سرتاسر شهر گاتم به مبارزه با خلافکاران بپردازند. دشمنان قدیمی بتمن به همراه چند دشمن جدید در این بازی حضور دارند تا ماجرایی تازه‌ را برای شوالیه‌ی تاریکی به وجود بیاورند.

داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که یکی از دشمنان بتمن به نام «مترسک» (Scarecrow) به شهر گاتم حمله می‌کند و قصد دارد به وسیله‌ی گازی سمی شهر را از بین ببرد. در این بین سایر دشمنان بتمن مانند «دوچهره» (Two-Face) و «پنگوئن» (Penguin) هم دست به کار می‌شوند تا شرایط را بدتر از قبل کنند.

بتمن مانند همیشه در نقش ناجی شهر ظاهر می‌شود و سعی می‌کند دشمنان را از بین ببرد؛ اما او هنوز با مشکلاتی شخصی دست و پنجه نرم می‌کند و موضوعی از گذشته او را رها نمی‌کند. بتمن در حالی می‌خواهد برای آخرین بار شهر را نجات دهد که ممکن است این اقدام به قیمت جان خودش هم تمام شود.

بازی Batman: Arkham Knight روند هیجان‌انگیزی را در کنار گرافیکی زیبا پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد. بتمن از سلاح‌ها و وسیله‌های مختلفی استفاده می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خودروی او اشاره کرد. بتمن با اتومبیل مخصوصی که دارد به مبارزه با دشمنان می‌پردازد و این قسمت یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی به شمار می‌رود.

تجربه‌ی آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های بتمن در تعطیلات عید بسیار هیجان انگیز خواهد، چرا که یک داستان حماسی با روندی هیجان انگیز را پشت‌سر خواهید گذاشت.

نام بازی: Batman: Arkham Knight

سبک: ماجراجویی اکشن

سازنده:‌ Rocksteady Studios

ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment

پلتفرم: PC، Xbox One ، PlayStation 4

 

‌‌‌‌‌

Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight
Batman Arkham Knight

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar mehrad

    واقعا این نسخه بتمن اصلا خوب نبود و به نظر من اگر ساخته نمیشد بهتر بود اصن چون عابرویه نسخه های قبلیش رو برد.من با ps4 بازی کردم و بازی رو یک ساعت بازی کردم و فروختمش از بس بد بود.خیلی خشک بود.به نظر من ارزش خرید حتی به قیمت ۱۰ تومن رو هم نداره

  2. Avatar Sina

    من وقتی بازی این بازی رو روی ایکس باکس وان نصب کردم و دکمه شروع بازی رو زدم کاملا متحیر شدم.
    بعد از بازی کردن سه نسخه قبلی (اسایلوم، سیتی و اوریجینز) تازه متوجه شدم که سفتون هیل واقعا ادم هنرمندیه و هنوزم هم بعد از اتمام این بازی ذهنم درگیره و جزو معدود کسایی هستم که بازی رو صد در صد تموم کردن.
    ای کاش بعضی ها قدر زحمات ۴ ساله یک شرکت تازه کار را زیر سوال نمی بردند.
    و هنوز هم که از انتشار بازی خیلی وقت گذشته، اطمینان دارم اگه پورت نسخه کامپیوتر این عنوان قوی بود، کاملا حق جایزه بازیسال رو داشت.

    1. Avatar Amir Khan

      واقعا ای کاش واسه PC هم نسخه اصلاح شده منتشر میشد ای کاش ….

  3. Avatar پدرام

    باور کنید بدترین برزی بود که تو ps4 بازی کردم

    1. Avatar امیرحسین

      شما اگه همه رو همون موقع که اومدن بازی کرده باشید و از داستان سر در آورده باشید میگید بهترین بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه