گوگل معرفی کرد؛ YouTube Red سرویس ویدیوی پولی جدید یوتیوب

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
یوتیوب رد

یوتیوب رد، سرویس ویدیوی اشتراکی یوتیوب توسط گوگل معرفی شد. در این سرویس ویدیوها کاملا بدون تبلیغ به کاربران ارایه خواهند شد.

این سرویس نه تنها عاری از تبلیغ خواهد بود، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوها و آهنگ‌ها را به دستگاه‌های موبایل‌شان ذخیره کنند.

قبلا شایعه شده که یوتیوب می‌خواهد یک سرویس ویدیویی بدون تبلیغات راه‌اندازی کند که کاربران برای استفاده از آن باید حق اشتراک پرداخت کنند. حالا به نظر می‌رسد که برنامه‌های گوگل در این زمینه به ثمر رسیده است. گوگل به تازگی «یوتیوب رد» (YouTube Red) را معرفی کرد، سرویس ویدیوی جدیدی که به ازای ۹٫۹۹ دلار در ماه ویدیوهای کاملا بدون تبلیغات ارایه می‌دهد.

این سرویس نه تنها عاری از تبلیغ خواهند بود، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوها و آهنگ‌ها را با دستگاه‌های موبایل‌شان ذخیره کنند تا بتوانند آنها را آفلاین ببینند. علاوه بر این، هنگام استفاده از دیگر برنامه‌ها، ویدیو در پس‌زمینه پخش خواهد شد. هزینه‌ی ۹٫۹۹ دلاری شامل استفاده‌ی رایگان از سرویس موسیقی گوگل پلی هم می‌شود که یک امتیاز به شمار می‌رود زیرا سرویس‌های موسیقی معمولا به تنهایی ۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه‌ دارند. همچنین کسانی که برای اشتراک سرویس موسیقی گوگل پلی ثبت‌نام می‌کنند، دیگر نیازی ندارند که برای استفاده از «یوتیوب رد» مبلغی بپردازند.

یوتیوب رد روز چهارشنبه ششم آبان ماه راه‌اندازی می‌شود و به مدت ۳۰ روز هم به ‌طور آزمایشی برای همه‌ی کاربران رایگان خواهد بود. گوگل می‌گوید از سال آینده مشترکان یوتیوب رد به برنامه‌ها و فیلم‌های شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی محتوا دسترسی امتیازی خواهند داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: YouTube Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. محمدرضا

    من چند سال پیش گفتم این گوگل پیشرفتش در حدیه که من واقعا ازش میترسم !

    با اینکه شرکت اپل رو دوست دارم و از محصولات مختلفش استفاده میکنم ولی گوگل یه چیزه عجیبیه …!

    با این حرکتش به نظرم میتونه یه ضربه خوب به سرویس موسیقی اپل و بقیه ارائه دهنده های سرویس موسیقی آنلاین بزنه … قشنگ داره ازابزار قدرتمندش یوتیوب , برای ضربه زدن به رقیباش استفاده میکنه که کار بسیار هوشمندانه یی هستش ..

  2. payam

    من که همینطوری هم فقط با داشتن URL دانلود میکنیم بدون هیچ محدودیتی و حتی باز کردن صفحه سایت!

  3. دانلود آهنگ جدید

    ایده خیلی خوبیه ولیبخ قول دوستمون نه در ایران!
    حیف حیف که خیلی از کشور ها از ما عقب تر دارن از سرویس های روز دنیا استفاده میکنند ولی ما از خیلی امکانات محرومیم (یا در صورت دسترسی هزینه ای که برای اون سرویس پرداخت میکنیم چند برابر کشور های دیگس)
    ممنون بابت مقاله خانوم غلامی

  4. King

    خیلی قبل تر ها هم میشد با افزونه های کرومیوم یا فایر فاکس، تبلیغات یوتیوب رو دور بزنیم و یا اونها رو خیلی راحت دانلود کنیم. موفق باشی گوگل!!

    1. Pooya

      هنوز هم میشه!
      میدونی یوتوب هنوز نه تنها به سود نرسیده، بلکه داره ضرر میده؟ همین جوری ادامه بده، باید درش تخته بشه. به خاطر همین یک همچین سرویسی برای پشتیبانی از یوتوب طراحی شده! در ضمن طبق خبر، نه تنها دسترسی به گوگل میوزیک و پلی هم بهت میده بلکه از “سال آینده مشترکان یوتیوب رد به برنامه‌ها و فیلم‌های شرکت‌های بزرگ تولیدکننده‌ی محتوا دسترسی امتیازی خواهند داشت.”. این برای ۱۰ دلار، عالیه!

  5. فیلتر هوا

    مرسی دوست عزیز مقاله خوبی بود

  6. امید

    مقاله جالبی بود ، سرکار خانم غلامی ،

    البته هر چند سرویس های مختلفی برای دانلود مستقیم از یوتیوب وجو دارد ولی اینکه با پرداخت ۹.۹۹ دلار بشه از گوگل پلی هم استفاده کرد ، به نظر بنده ایده ی خوبی هست .

    به زودی سرویس یوتیوب رد را خواهیم دید …

    1. mehdi

      بله دوست عزیز ایده ی خوبی هست
      ولی در خارج از کشور ، نه ایران….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه