[CES 2016] ماوس بازی شرکت استیل سریز با یک صفحه نمایش OLED معرفی شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
موس بازی rival 700

شرکت استیل سریز (SteelSeries) در نمایشگاه CES 2016، یک ماوس مخصوص بازی مجهز به نمایشگر OLED معرفی کرد.

گیمرها از این نمایشگر می‌توانند برای “دنبال کردن وضعیت‌شان، تغییر پروفایل و دیدن تنظیمات CPI استفاده کنند.”

ماوس‌های بازی تنوع بسیار زیادی دارند و گزینه‌های زیادی برای انتخاب از میان آنها وجود دارد. گیمرها می‌توانند متناسب با تمام نیازها و سلایق‌شان یک ماوس بازی را انتخاب کنند. اگر شما به دنبال یک ماوس بازی رده‌بالا هستید، شاید ماوس جدید شرکت «استیل سریز» (SteelSeries) به نام Rival 700 نظرتان را جلب کند. این ابزار جانبی اخیرا در نمایشگاه CES 2016 معرفی شده است.

اما چه ویژگی‌هایی این ماوس را برای گیمرها جذاب می‌کند؟ اول از همه اینکه در قسمت کنار آن یک نمایشگر OLED وجود دارد. البته قبل از این هم نمایشگر ماوس‌های بازی استیل سریز در قسمت پایین وجود داشت که معمولا از آن برای نمایش وضعیت پروفایل یا نمایش لوگوی آنها استفاده می‌شود. هرچند که با قرار گرفتن این نمایشگر OLED در کنار، اطلاعات بیشتری نمایش داده می‌شود.

مسوولان استیل سریز می‌گویند گیمرها از این نمایشگر می‌توانند برای “دنبال کردن وضعیت‌شان، تغییر پروفایل و دیدن تنظیمات CPI (میزان حساسیت موس) استفاده کنند.”این ماوس علاوه بر نمایشگر OLED، بازخوردهایی لمسی هم در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

این بازخورد لمسی اطلاعات مربوط به تایمر Cooldown اسلحه، وضعیت جسمی و دیگر موارد را در اختیار گیمرها قرار خواهد داد که البته همه‌ی این‌ها را می‌توان شخصی‌سازی کرد. ماوس بازی Rival 700 در کنار این ویژگی‌ها، تعداد ۷ کلید دارد و میزان حساسیت آن را می‌توان تا ۱۶۰۰۰DPI افزایش داد. قیمت Rival 700، معادل ۹۹ دلار خواهد بود و انتظار می‌رود فروش آن در بهار آغاز شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: SteelSeries

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه