مقایسه‌ی لوکیشن‌های بازی دنیای وارکرفت در بازی و فیلم

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وب‌سایت «کوتاکو» (Kotaku) تصاویری منتشر کرده که در آن طراحی لوکیشن‌های مهم بازی دنیای وارکرفت در بازی و فیلم با هم مقایسه شده‌اند.

فیلم سینمایی «وارکرفت» (Warcraft) که براساس بازی بسیار محبوب MMORPG «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) ساخته می‌شود، در مرحله‌ی تولید قرار دارد و تابستان سال آینده اکران خواهد شد. چند روز پیش تریلر این فیلم منتشر شد و طرف‌داران این مجموعه را که مدت‌هاست به انتظار این فیلم نشسته‌اند (این فیلم نُه سال است که در مرحله‌ی تولید قرار دارد)، به وجد آورد.

در این تریلر لوکیشن‌های مهم بازی مثل Stormwind به چشم می‌خورد و با مقایسه‌ی آنها با بازی می‌بینیم که سازندگان فیلم لطف کرده‌اند و به طراحی لوکیشن‌ها در بازی وفادار مانده‌اند؛ تاکنون که گویا طرف‌داران دنیای وارکرفت از تریلر این فیلم راضی بوده‌اند. حالا باید منتظر اکران فیلم بمانیم تا ببینیم که آیا فیلم، به داستان بازی هم به همین اندازه پایبند است یا نه.

دنیای وارکرفت

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. مصطفی

    تو عکس ها که قشنگ نشون میده.
    باید ببینیم فیلمش چی از آب در میاد…
    ممنون از مطالب

  2. عباس

    کاش محیط بازی با گرافیک و جزئیاتِ بیشتر، باز افرینی میشد مثلا wow2
    wow شده شبیه پراید سالهاست با همین وضعیت کار میکنه و قراره سالهای دیگه هم همینطور باشه …

  3. فرزاد شریف زاده

    اینقدر این بازی روی ذهنمون تاثیر داشت که هنوز وقتی میخوام به یک مکان عجیب و مرموز اشاره کنم ناخودآگاه از کلمه “دارک پورتال” استفاده میکنم و این اصطلاح در ادبیات شخصیم اینقدر حضم شده به نظر میرسه که تصور میکنم طرف صحبتم دقیقا متوجه میشه در مورد چه جور جایی صحبت میکنم و گاهی یادم میفته این ذهنیت از این اصطلاح و این مکان رو فقط کسی درک میکنه که زیادی وارکرفت باز بوده. !!!

    با توجه به اینکه کامیک های جذاب برای فیلم سازی رو به پایانند و بازی ها به سطحی بسیار فراتر از صرفا یک سرگرمی ساده مرحله ای رسیدن، احتمالا از این به بعد کم کم باید شاهد الگو گرفتن فیلم های زیادی از روی بازی ها باشیم و چه بسا به زودی قبل از اسم بازی از واژه “اثر هنری” یا “اثر ادبی” استفاده شه و به واقع این بازی ها داستانهای ادبی مصور هستند که در رابطه کاملا تعاملی با بیننده، شنونده و خوانندشون به سر می برند و مثل کتابی میمونن که خواننده میتونه بخشی از وقایع اون کتاب باشه و کاملا در متن اون با همان محیط و داستان “زندگی” کنه.

    با تشکر از اخبار و مقالات جالبتون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه