منتظر یک تبلت جدید با ویندوز ۱۰ باشید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی یکی از تحلیلگران شناخته شده در چین اطلاعات جدیدی در مورد یکی از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی منتشر کرده است. براساس این اطلاعات شیائومی قصد دارد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ را معرفی و روانه بازار کند.

شیائومی قصد دارد در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ یک تبلت جدید مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی و عرضه کند.

براین اساس احتمالا قرار است این محصول به عنوان جایگزین تبلت Mi Pad (نشان داده شده در تصویر) شیائومی که در ماه مارچ سال گذشته معرفی و عرضه شده بود، محسوب شود. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه ویندوز مورد استفاده در این تبلت منتشر نشده است. به این معنی که هنوز مشخص نشده که شیائومی در این تبلت از نسخه اصلی ویندوز ۱۰ استفاده خواهد کرد یا از نسخه موبایل این سیستم‌عامل بهره می‌گیرد.

xiaomi

این در حالی است که پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که برای محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ‌تر از ۸ اینچ بهتر است از نسخه اصلی ویندوز ۱۰ بهره گرفته شود. براساس اخبار منتشر شده قرار است شیائومی این تبلت را همزمان با معرفی نسخه جدیدی از رابط کاربری MIUI در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد امسال) رونمایی کند. لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این تبلت از سوی شیائومی منتشر نشده و این شرکت هیچ‌یک از اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول را تایید نکرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه