منشی هوشمند گوگل ممکن است به آیفون بیاید

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها چند ماه بعد از عرضه‌ی انحصاری منشی هوشمند گوگل (Google Assistant) روی گوشی‌های پیکسل، این برنامه‌ی کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی هم عرضه شد. حالا سوال این جا است که آیا گوگل منشی هوشمند Google Assistant را برای سایر دستگاه‌های غیراندرویدی مثل سیستم عامل iOS هم ارائه می‌کند یا نه؟

گوگل این موضوع را رد نکرده و اشاره‌هایی به عرضه‌ی منشی هوشمند Google Assistant روی سیستم عامل iOS کرده است.

در پاسخ به این سوال، خبرهای خوب و بدی شنیده‌ایم. خبر بد این است شرکت گوگل هنوز چیزی اعلام نکرده و خبر خوب اینکه گوگل این موضوع را رد نکرده و در گزارش گریک استر (Geekster) اشاره‌هایی به عرضه‌ی منشی هوشمند Google Assistant روی سیستم عامل iOS کرده است.

این خبر از گومی هافستینسون، مدیر محصول گوگل، در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) نقل شده است: «هنوز چیزی در مورد عرضه‌ی دستیار گوگل روی سایر سیستم عامل‌ها اعلام نشده، اما از اهداف اصلی ما این است که امکان دسترسی به این برنامه را برای بیشترین تعداد ممکن افراد فراهم کنیم.»

بیشتر اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل در نهایت برای سیستم عامل iOS نیز همگام‌سازی شده‌اند. حدس ما این است که دستیار گوگل نیز مانند برنامه‌های دیگر چون گوگل سرچ (Google Search) به iOS هم بسط پیدا کند. با این حال برای دانستن زمان انتشار و اخبار قطعی و دقیق‌تر باید منتظر بمانیم.

در حال حاضر منشی هومشند Google Assistant در آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلیس در دسترس است. گوگل قول داده که در طول سال جاری میلادی، زبان‌های دیگر را هم به این منشی هوشمند اضافه کند و در مطلبی که در یوتیوب منتشر کرده، دوباره به این موضوع تاکید کرده است.

نظر شما در مورد عرضه‌ی منشی هوشمند Google Assistant روی گوشی‌های آیفون و آیپدهای اپل چیست؟

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه