ندای وظیفه : عملیات سری ۳ برای PS3 و Xbox 360 بدون کمپین تک نفره

۱۸ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های سازنده و ناشر بازی ندای وظیفه: عملیات سری ۳ اعلام کردند که این بازی برای کنسول‌های نسل هفتمی بخش داستانی تک نفره نخواهد داشت.

«امکان اجرای بخش داستانی تک نفره در کنسول‌های نسل هفتم وجود ندارد.»

شرکت‌های «اکتیویژن» و «تری‌آرک» (Treyarch) اعلام کردند نسخه‌ی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی ندای وظیفه: عملیات سری سه (Call of Duty: Black Ops III) بخش داستانی تک نفره نخواهد داشت.

نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ نداس وظیفه را می‌توان تنها در حالت‌های «چندنفره» و «زامبی» بازی کرد.

براساس گفته‌ی مسوولان اکتیویژن، “بخش کمپین ۱ تا ۴ نفره‌ی ندای وظیفه برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به قدری وسیع طراحی شده که امکان بازسازی و اجرای آن برای سخت‌افزار دستگاه‌های نسل قبلی وجود نداشت.”

وقتی که نسخه‌ی کنسول‌های نسل قبل در ابتدا معرفی شدند، قرار بود بخش داستانی کمپین را هم داشته باشند، با این تفاوت که تعداد چهار بازی‌کننده به دو بازی‌کننده کاهش می‌یافت. با این حساب آن دسته از طرف‌داران بازی که هنوز کنسول نسل هشتمی تهیه نکرده‌اند، از این خبر ناراحت خواهند شد.

نسخه‌ی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ بازی ندای وظیفه: عملیات سری ۳ به قیمت ۴۹٫۹۹ دلار فروخته خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم که محتوی بخش داستانی تک نفره هستند به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به فروش خواهند رفت.

ندای وظیفه: عملیات سری ۳ روز هجدهم آبان عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. کیا

    ولی بازم میریزن میخرن :))

  2. امیر

    یعنی فقط دارن واسه PS3 و ۳۶۰ میدن بیرون که داده باشن.
    قشنگ این نسخه رو واسه کسایی گذاشتن که میرن توی فروشگاه، عکس روی جلد Black Ops 3 رو می‌بینن و بازی رو ندانسته واسه PS3 یا ۳۶۰شون می‌خرن.
    همین خودش کلی واسه اکتیویژن فروش داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه