نوت ۷ احتمالا یک مدل Edge خواهد داشت

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی‌که طرفداران سامسونگ مشتاق‌اند بدانند گلکسی نوت ۶ (یا شاید نوت ۷) با چه مشخصاتی در شهریور‌‌ماه معرفی خواهد شد، شایعات می‌گویند فبلت آینده‌ی سامسونگ در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌شود.

بر اساس شواهدی از سایت واردات و صادرات هند، نوت ۷ باید یک مدل با نمایشگر خمیده داشته باشد.

این دو نسخه در حال حاضر در فرآیند توسعه است و شواهدی هم به دست رسیده که یکی از آن‌ها احتمالا با نمایشگر خمیده ارایه می‌شود. شواهدی که از آن حرف می‌زنیم، از سایت Zauba استخراج شده. این سایت اخبار و اطلاعات مربوط به واردات و صادرات هند را آرشیو می‌کند.

در فهرستی که خبرنگار سایت GSM Arena از Zauba دریافت کرده، شماره مدل SM-G930 و SM-G935 به چشم می‌خورد. البته باید در نظر گرفت این فهرست به مدل نهایی محصولات سامسونگ ارجاع ندارد و ممکن است حتی مربوط به یک مدل کامل‌نشده و در دست تولید باشد.

اما از آن‌جا که می‌دانیم شماره مدل گلکسی نوت ۵ حاضر در بازار، SM-N920 است، به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت SM-G930 شماره‌ای برای نوت بعدی (یا همان نوت ۷) است. به‌این‌ترتیب به احتمال قوی SM-G935 به یک مدل خمیده و به‌عبارتی Edge از همین فبلت اشاره دارد.

احتمالی هم وجود دارد که شماره مدل دوم مربوط به مدل Lite آن باشد. اما این احتمال ضعیف‌تر از وجود فبلتی به نام سامسونگ گلکسی Note Edge است.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar MT

    ممکنه نسخه قوی تر با صفحه نمایش خمیده اسمش note 7 edge باشه
    و نسخه‌ی با صفحه نمایش معمولی و باتری ضعیف تر یا نخسه Lite که صفحه نمایش معمولی به همراه سخت افزار و باتری ضعیف تر رو بزارن note 6

  2. Avatar مانی

    من سامسونگ گلگسی اس ۵ داشتم اصلا از کیفیتش راضی نیستم
    باتریش باد کرد ویبره اش از کار افتاد و روی صفحه نمایشش یک لکه سیاه رنگ افتاد .
    ولی امکاناتش خیلی خوب بود
    در هر حال با وجود اینکه بنظرم نوت ۶ از اپل جذابتر و امکانات بیشتری داره … اصلا سمتش نخواهم رفت

  3. Avatar Ww222

    Sm g935 =s7 edge
    Sm g930=s7

  4. Avatar نیما

    واقعا مدتیه که هیچ نوآوری دیده نمیشه ..
    تنها 》آپ جدید!!

  5. Avatar هومن

    امیدوارم ارزش صبر کردن داشته باشه میخواستم اقدام به خرید s7 کنم که دیجی کالا پستی راجب نوت جدید گذاشت با رم زیاد و….. که تصمیم گرفتم صبر کنم اینو بخرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه