هدفون بی‌سیم و Gear Fit؛ جدیدترین گجت‌های سلامتی سامسونگ

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها بازار گجت‌های سلامتی توجه تولیدکنندگان انواع محصولات دیجیتال را به خود جلب کرده و سامسونگ هم برندی است که می‌خواهد از این قافله دور نماند. جدیدا تعدادی عکس در سایت Venture Beat منتشر شده که نسخه‌های اولیه‌ای از یک هدفون بی‌سیم و یک Gear Fit یا همان مچ‌بند سلامتی جدید تولید سامسونگ خبر می‌دهند.

همراه با این عکس‌ها کمی به مشخصات و تجربه‌ی استفاده از هدفون و مچ‌بند در دست تولید سامسونگ پرداخته شده اما اشاره‌ای به تاریخ معرفی و قیمت آن نشده است. همچنان که از نام این هدفون یعنی Gear IconX مشخص است، این محصول در ادامه‌ی خط تولید محصولات و لوازم جانبی سری Gear تولید شده و بنابراین قبل از هر چیز باید گفت مجهز به سیستم نظارت و ثبت فعالیت‌های ورزشی کاربر است.

۱

گوشی‌های هدفون Gear IconX هیچ سیمی ندارند که آن‌ها را به دستگاه یا به یکدیگر متصل کند.

اما یکی از بارزترین مشخصات این هدفون، بی‌سیم بودن آن است که به‌معنای واقعی در طراحی آن لحاظ شده. با خرید این محصول یک جفت هدفون تو گوشی بدون هیچ‌گونه سیمی که آن‌ها را به یکدیگر یا به دستگاه شما وصل کند، خواهید داشت که قاب نگهدارنده‌ا‌ش هم حکم شارژر را برای آن دارد. این هدفون دارای ۴ گیگابایت حافظه برای پخش موسیقی است و دکمه‌های آن روی صفحه‌ی لمسی‌اش قرار دارند. این محصول همچنین ضدآب و گردوغبار است.

اما آن‌طور که در Venture Beat آمده، هدفون بی‌سیم سامسونگ با بلوتوث به دیگر دستگاه‌ها متصل می‌شود که این روش اتصال قبلا درمورد هدفون‌ها آزمایش شده اما چندان خوب ظاهر نشده بود.

fit2

همراه با هدفون Gear IconX تصاویری از مدل جدید مچ‌بند Gear Fit هم منتشر شده. این اولین‌بار است که سامسونگ از سال ۲۰۱۴ و عرضه‌ی اولین نسخه‌ی Gear Fit، این محصول را به‌روزرسانی می‌کند. مچ‌بند جدید سامسونگ نمایش‌گر Super AMOLED با اندازه‌ی ۱.۸۴ اینچی خواهد داشت و برای ثبت دقیق‌تر فعالیت‌های جسمانی با مسافت بیش‌تر، به GPS مجهز شده است.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه