همه‌ی آن‌چه باید درباره‌ی خرید خودرو از دیجی‌کالا بدانید

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک دهه از آغاز به کار فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌گذرد. در ده سالی که دیجی‌کالا با حمایت همیشگی کاربران‌اش در حوزه‌ی تجارت الکترونیکی ایران مشغول فعالیت است، گروه‌های کالایی متعدد و متنوعی به این فروشگاه اضافه شده‌اند. خصوصا در یکی دو سال اخیر که در هر فصل از سال، چندین گروه کالایی جذاب و هیجان‌انگیز جدید به دیجی‌کالا اضافه و بلافاصله با استقبال قابل ملاحظه‌ی کاربران مواجه شده است.

حتما اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی فروش خودرو در دیجی‌کالا به گوش شما هم رسیده است. از دوست و آشنا شنیده‌اید که دیجی‌کالا خودرو می‌فروشد؛ البته اول باور نکرده‌اید؛ اما بعد از این‌که خودتان به سایت سرزدید و با گروه کالایی خودرو مواجه شدید، در قدم اول شوکه و بعد هم احتمالا هیجان‌زده شده‌اید.

خبر ورود دیجی‌کالا به حوزه‌ی فروش خودرو، کاملا صحت دارد. از بیش از یک سال پیش طرح فروش خودرو در دیجی‌کالا کلید خورد و حالا در اواسط زمستان سال ۱۳۹۵، این طرح اجرا شده است. حتما پیش خودتان انواع و اقسام سوال‌ها را درباره‌ی این طرح دارید؛ مثلا «چطور دیجی‌کالا وارد حوزه‌ی فروش خودرو شد؟»، «چشم‌انداز دیجی‌کالا از فروش خودرو چیست؟» و «آیا باید مثل سایر اقلام به خرید خودرو از دیجی‌کالا هم اعتماد کرد یا خیر؟»

قصد داریم در جریان پرونده‌ی ویژه‌ی «همه‌ی آن‌چه باید درباره‌ی خرید خودرو از دیجی‌کالا بدانید» به تمام سوالات شما همراهان همیشگی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور به‌طور شفاف پاسخ بدهیم. در انتهای این پرونده احتمالا سوالی درخصوص فرایند خرید خودرو از دیجی‌کالا برای‌تان باقی نمی‌ماند. پس با بازنشر اطلاعات این صفحه بین دوستان‌تان به آن‌ها هم کمک کنید تا از راه‌اندازی این گروه محصولی جدید باخبر و از مزایای آن استفاده کنند.

این صفحه با مطالب جدید هر روز دو بار بروز خواهد شد. تا جمعه هشتم بهمن ماه با سرزدن به این صفحه می‌توانید مطالب جدید آن را مطالعه کنید:

Car_PNG_1

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_2

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_8

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_3

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar سید مهدی تقوی

    سلام
    دیجی جان خواهش داریم ازتون که موتور رو هم به فروش هاتون اضافه کنید.
    بازار موتور بسیار بازار نا بسامانیه. قیمت های نا عادلانه و اطلاعات ناقص بسیاری از فروشنده ها از موتور های فروشیه خودشان! ومشکلات دیگر…
    منتظر هستیم دیجی جان

  2. Avatar حسین حسینی مطلق

    سلام
    قسطی نمیارید؟؟؟؟؟؟؟

  3. Avatar اعظم

    سلام دیجی جون خسته نباشی و تبریک فراوان من همیشه از خرید از دیجی کالا راضی بودم و به همه پیشنهاد میکنم خرید انجام بدن هم راحت هم کیفیت خوبه هم دیگه لازم نیست بری وقت بزاری و کلی تو ترافیک باشی سپاس فراوان

  4. Avatar رحمت

    سلام
    آیا دیجی کالا برنانه ایی برای فروش قسطی خودرو هم دارد؟

  5. Avatar محمدامین

    سلام.وقتی دیدم که دیجی کالا فروش ماشینشو شروع کرده داشتم از خوشحالی بال درمیاوردم.عالیه عالیه.من هرچیزی بخوام اول میام دیجی کالا دنبالش می گردم و سفارش میدم به طوری که خریداز دیجی کالا نسبت به خرید از فروشگاه های سطح شهر برام ارجعیت داره.عالی دیجی کالا.به صعودت ادامه بده.موفق باشی

  6. Avatar فرخ کاردان

    خیلی خوشحالم بابت این موضوع! واقعا تحسین برانگیزه که سیستمی مثل دیجیکالا در کشوری مثل ایران با این سرعت در حال پیشرفته!

  7. Avatar هموطن

    این طرح خیلی خوبه …
    دیجی جون لطفا موتوسیکلت رو هم بیار خیلی باحاله.

  8. Avatar هادی

    وااااای. با با کارتون حرف نداره انصافا. دارین روی آمازونو کم میکنین با این کارتون دیگه. فقط ای کاش یه جوری بشه تو چند نقطه ایران انبار بزرگ داشته باشین که تو ارسال کالا هم فوق سریع عمل کنید. انشالا از پهباد هم برا ارسال کالا استفاده کنین یه روزی. به هر حال خبر شوکه کننده ای بود برام این فروش خودرو.

  9. Avatar حامد

    سلام من تمامی لوازم الکتریکی مورد نیز خودم و خانوادم رو از سایت دی جی کالا تهیه میکنم این سایت فوق العادست و دلیل موفقیت سایت اطمینان مردم هست امیدارم این سایت خوب همیشه همن طور بمونه و به مردم خدمات بده با تشکر

    1. Avatar میثم

      حدود ۱۰ ساله که اینترنتی خرید میکنم.قبل از دیجی کالا بیشتر از وبسایت های خارجی خرید میکردم اما از وقتی که دیجی کالا تنوع کالاهاش بیشتر شد و این برندسازی عالی رو با قیمت مناسب، ضمانت تعویض،اطمینان از اصالت کالا، پشتیبانی عالی و … انجام داد، شدم مشتری ثابتش.
      من امسال بیشتر جهیزیه خواهرم رو از دیجیکالا خریدم.
      مطمئنم پول دستم بیاد و بخوام نقدی خرید کنم خودرومم از دیجی کالا میگیرم
      در ضمن اصلا نسبتی با صاحبان دیجی کالا ندارم به خدا :))
      تنها اعتراضم به دیجی کالا طی این چندسال، به جشنواره فروشش به ویژه شب یلدا بود که نظرم رو تایید نکردن.امیدوارم دیجی کالا هیچوقت از مسیرش منحرف نشه.
      یا حق

  10. Avatar hesam

    مرسی بابت توضیحات

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه