همکاری مایکروسافت و Volvo در تکنولوژی خودروسازی

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ولوو و مایکروسافت

دو شرکت مایکروسافت و Volvo همکاری‌شان با یکدیگر در صنعت خودروسازی را اعلام کردند.

ما از این که با شرکت ولوو برای ایجاد تحول در طراحی، کشف و خرید خودرو، همکاری می‌کنیم، مفتخر هستیم.”

این روزها شرکت‌های سازنده‌ی خودرو مثل «ولوو» (Volvo) روی ساخت خودروهای بدون راننده کار می‌کنند. اینکه این خودروها دقیقا چه زمانی برای خرید آماده می‌شوند، مشخص نیست. اما در این میان، این شرکت خودروسازی سوئدی در ساخت این خودروها با مایکروسافت همکاری خواهد کرد.

شرکت ولوو اخیرا در یک رویداد مطبوعاتی اعلام کرده که با مایکروسافت در زمینه‌ی تکنولوژی اتومبیل‌سازی همکاری خواهد کرد. در راستای همین همکاری، مایکروسافت تکنولوژی هولولنزش را برای تسهیل خرید خودرو در اختیار ولوو خواهد گذاشت. به عنوان مثال، در آینده، احتیاجی نیست در نمایشگاه‌های فروش خودرو، خود وسیله‌ی نقلیه وجود داشته باشد.

فروشندگان اتومبیل، می‌توانند هولولنزهای مایکروسافت را به مشتریان دهند تا آنها را بر سر بگذارند. به این صورت، مشتری احتمالی می‌تواند از دور خودرو را تجربه کند. همچنین مشتری می‌تواند مشخصات و ویژگی‌های خودرو را در مقابل خود ببیند و دیگر مجبور نیست برای دانستن این اطلاعات یک بروشور را ورق بزند.

همچنین برنامه‌هایی احتمالی هم برای همکاری در زمینه‌ی رانندگی اتوماتیک و ویژگی‌های ایمنی آن وجود دارد. «اسکات اریکسون»، سرپرست ارشد مایکروسافت هولولنز گفته: “ما از این که با شرکت ولوو برای ایجاد تحول در طراحی، کشف و خرید خودرو، همکاری می‌کنیم، مفتخر هستیم. حضور در محل تلاقی تکنولوژی و طراحی انسان‌مدارانه ما را به وجد می‌آورد.”

منبع: Volvo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عباس

    اینطور که به نظر میرسه خودروسازی به زودی در صنعت رو به رشد الکترونیک محو میشه

  2. Avatar ali

    این اولین قدم های ماکروسافت برای وارد شد به صنعت خودرو هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه