هوآوی از مچ‌بند Honor Band A1 رونمایی کرد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی Honor V8 تنها محصول جدیدی نیست که هوآوی دیروز معرفی کرده؛ این شرکت چینی، از یک مچ‌بند سلامتی هم به اسم Honor Band A1 رونمایی کرده است.

مچ‌بند Honor Band A1 قرار است در هشت رنگ و با قیمت ۱۵ دلار از روز ۵ خرداد عرضه شود.

همانطور که از یک مچ‌بند هوشمند انتظار دارید، Band A1 می‌تواند مدت زمانی که ورزش می‌کنید، مسافتی که راه رفته‌اید یا قدم‌هایی که برداشته‌اید را محاسبه کند. بررسی کیفیت خواب شما هم از دیگر توانایی‌های این مچ‌بند هوآوی است.

قابلیتی که مچ‌بند Honor Band A1 را از دیگر مچ‌بندهای هوشمند متمایز می‌کند، توانایی آن در محاسبه‌ی سطح تشعشعات رادیواکتیو در اطراف شماست. این مچ‌بند ضدآفتابی که باید استفاده کنید را به شما پیشنهاد می‌کند. این قابلیت را نمی‌توانید در هر مچ‌بند سلامتی دیگری پیدا کنید.

Honor-Band-A1---Photo

مچ‌بند Band A1 یک چراغ ال‌ای‌دی دارد که توسط آن، شما را از پیغام‌ها و تماس‌ها با خبر می‌کند. البته این مچ‌بند می‌تواند شما را از هشدارها با استفاده از وییره هم با خبر کند.

Honor Band A1 با استفاده از بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی یا آیفون متصل می‌شود و یک باتری با ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. هوآوی ادعا کرده است که می‌توان با یک بار شارژ، ۲۸ روز از این مچ‌بند استفاده کرد. جنس Band A1 هم فلز است و گواهینامه‌ی IP57 را دریافت کرده است.

این مچ‌بند قرار است در هشت رنگ و با قیمت ۱۵ دلار از روز ۲۵ ماه می (۵ خرداد) عرضه شود. مدل بند چرم Honor Band A1 هم ۳۰ دلار قیمت خواهد داشت. هوآوی فعلا حرفی از عرضه‌ی این مچ‌بند در خارج کشور چین نزده است.

منبع: GSM Arena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام
    آیا بند چرمی و دیگر رنگهای بند آن به تنهایی موجود است تا به همراه خود کالا تهیه کرد؟

  2. Avatar fzf

    مچ بند خوب و دوست داشتنی ای به نظر میاد
    اگه بیارینشن حتما میخرم ،نظرمو جلب کرده…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه