ولورین پیر و خسته؛ تریلر Logan را از دست ندهید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تا همین چند وقت پیش، اطلاعات زیادی فیلم «لوگان» (Logan) یا همان قسمت سوم «ولورین» در دست نداشتیم. فقط پوستری دیده بودیم و می‌دانستیم که قرار است یک ولورین سالخورده را ببینیم. اولین تریلر لوگان عرضه شده است و این طور که به نظر می‌رسد، ولورین خسته‌تر از این حرف‌ها است.

فیلم لوگان قرار است رده بندی سنی ۱۷ سال به بالا داشته باشد.

اولین تریلر لوگان، او را به عنوان فردی پیر به تصویر کشیده است. در دنیا دیگر جهش‌یافته‌های زیادی پیدا نمی‌شود. با این حال، پرفسور اکس دوباره وارد زندگی لوگان می‌شود و این بار با خودش یک جهش‌یافته‌ی جوان را می‌آورد. این طور که به نظر می‌رسد، لوگان می‌خواهد یک ولورین جدید برای پس از خود بسازد.

logan-2

فیلم لوگان داستان کمیک «لوگان پیرمرد» (Old Man Logan) را دنبال می‌کند. این کمیک که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده، ولورین را در حالی به تصویر می‌کشد که می‌خواهد زندگی آرامی داشته باشد، اما دردسر او را رها نمی‌کند. طولی نمی‌کشد که ولورین به دوستان قدیمی خود بر می‌خورد و داستان شروع می‌شود.

با اینکه فیلم‌های ولورین نتوانسته‌اند در چند سال اخیر، محبوبیت دیگر فیلم‌های سری ایکس‌من را داشته باشند، اما آن چه از لوگان دیده‌ایم، انتظارات‌مان را از این فیلم بالا برده است.

می‌توانید در ادامه، تریلر فیلم لوگان را ببینید. فیلم لوگان قرار است رده بندی سنی ۱۷ سال به بالا داشته باشد و این موضوع، کاملا از تریلرش پیداست؛ به غیر از دو فیلم Deadpool و Watchmen، هیچ فیلم ابرقهرمانی دیگری را نمی‌توانید پیدا کنید که رده‌بندی سنی ۱۷ سال به بالا داشته باشد. اولین تریلر لوگان، برای هر چه بیشتر خفن شدن هم‌چنین با آهنگی از جانی کش همراه شده است.

قرار است Logan در روز سوم مارس سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شود.

دانلود تریلر Logan با کیفیت ۱۰۸۰p

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar mostafa

    تریلرش بسیار زیبا بود
    تشکر از مطلب مفیدتون

  2. Avatar بهنام

    به به عجب فیلمی میخواد بشه اوفففف بی صبرانه منتظرشم .دمتون گرم بابت مطالب دیجی کالا و دیجی کالا مگ تکن تو خاورمیانه امیدوارم از اینم پیشرفت کنید .

  3. Avatar شایان

    دمتون گرم بالاخره یه لینک درست حسابی پایین ویدیو برای دانلود گذاشتین!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه