[ویدیو] الکسای آمازون، تسلا را از گاراژ احضار می‌کند

۸ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تصورش را بکنید به گوشی موبایل‌تان بگویید ماشین‌ را از گاراژ خارج کند و به‌محض این‌که کفش‌ها را پا کنید و کلید را در قفل بچرخانید، ماشین را مقابل چشم‌تان ببینید. این اتفاق فقط برای بتمن نمی‌افتد و همین حالا می‌تواند با ترکیب دو محصول موجود در دنیای تکنولوژی رخ بدهد: تسلا مدل S و دستیار صوتی آمازون، معروف به الکسا.

 با یک فرمان ساده از دستیار صوتی آمازون بخواهید تسلا مدل S را از گاراژ خارج کند.

اگر نه در سراسر دنیا اما حداقل در آمریکا همه‌ی کسانی که می‌خواهند خودروی لوکس برقی بخرند، قبل از هرچیز به تسلا فکر می‌کنند. تسلا با محصولات متنوع و نوآوری‌هایی که در هریک از خوردوهایش ارایه داده،‌ حالا سردم‌دار صنعت خودروهای برقی است. در سراسر دنیا هیچ محصول مشابهی در سرعت و نوآوری رقیب این خودروها نیست و از نظر فروش هم همه‌ی رکوردها را شکسته.

تسلا روزبه‌روز نام‌آورتر می‌شود و ایلان ماسک، موسس این شرکت تبدیل به یک چهره‌ی مهم و تاثیرگذار در عرصه‌ی تکنولوژی‌ شده است. رقم فروش تسلا مدل S در سال ۲۰۱۵ میلادی مرزها را شکست و تسلا مدل ۳ هم که با قیمت مناسب‌تر برای عموم مردم طراحی شده، تعداد قابل‌توجهی سفارش پیش‌خرید داشته است.

الکسا، دستیار صوتی آمازون هم همان است که موسس اپل را شگفت‌زده کرده بود و از آن به‌عنوان «نهایت نعمت و آزادی» نام برده شد.

حالا یک توسعه‌دهنده با رابط برنامه‌نویسی غیررسمی تسلا و همچنین آمازون اکو موفق به ساخت کدی شده که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید به الکسا فرمان دهید تا تسلا مدل S را از گاراژ احضار کند. جیسون گوک که گفته کار ساخت این کد از یک پروژه‌ی سرگرم‌کننده‌ی آخر هفته شروع شده، از تیم تسلا خواسته برای توسعه‌ی این‌طور طرح‌ها از او و سایر توسعه‌دهنده‌ها حمایت کنند. او همچنین گفته توسعه‌دهنده‌ها می‌توانند طرح‌هایی را اجرایی کنند که هنوز در رویاهای ایلان ماسک شکل نگرفته است.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی از گاراژ خارج شدن تسلا مدل S تنها با یک فرمان صوتی را ببینید.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه