[ویدیو] جعبه‌گشایی سونی اکسپریا XZ در دیجی‌کالا مگ

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی ماه گذشته از آخرین پرچم‌دار خود یعنی اکسپریا XZ رونمایی کرد. حال هم‌زمان با مراسم معرفی اکسپریا XZ در ایران، این گوشی به دیجی‌کالا مگ رسیده است. ما هم فرصت را غنیمت می‌شماریم تا در چند ویدیوی کوتاه، نگاه دقیق‌تری به آخرین پرچم‌دار سونی بیندازیم. طبق معمول بررسی خود را با جعبه‌گشایی محصول شروع می‌کنیم.

گوشی در بالایی‌ترین بخش بسته‌بندی قرار دارد. بنابراین با باز کردن جعبه، ابتدا به خود اکسپریا XZ خواهید رسید. اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، جنس مات و رنگ عجیب گوشی است. سونی در ساخت بدنه‌ی XZ از آلیاژی موسوم به آلکالیدو استفاده کرده که در برابر نورهای مختلف تغییر رنگ می‌دهد. مات بودن بدنه باعث شده اکسپریا XZ نسبت به گوشی‌های براقی مانند گلکسی S7، اکسپریا Z5 Premium یا آیفون ۷ جت بلک مقاومت بیشتری در برابر جذب و نشان دادن اثر انگشت داشته باشد.

اکسپریا XZ زبان طراحی آشنای سری اکسپریا را حفظ کرده است، ولی تغییرات جدیدی مثل لبه‌های منحنی بدنه باعث می‌شود این گوشی در دست حس بهتری داشته باشد. در جلوی گوشی یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی، همراه با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و NFC قرار گرفته است. طبق معمول، در لبه‌ی راست گوشی کلید پاور مجهز به حسگر اثر انگشت، کلیدهای ولوم و دکمه‌ی شاتر دوربین را می‌بینیم. در لبه‌ی پایینی درگاه USB Type-C قرار دارد. اکسپریا XZ اولین گوشی سونی است که از این درگاه جدید استفاده می‌کند. با رفتن به لبه‌ی سمت چپ به اسلات کارت حافظه و سیم‌کارت می‌رسیم. در بالای گوشی هم جک هدفون قرار دارد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی سونی اکسپریا XZ علاوه بر تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص کنتراست و تشخیص فاز، به فوکوس خودکار لیزری هم مجهز شده. این دوربین همچنین از یک سنسور RGBC-IR ویژه برای تنظیم دقیق‌تر تراز سفیدی استفاده می‌کند.

اگر جذابیت خود گوشی را کنار بگذریم، سایر محتویات جعبه چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. در جعبه‌ی اکسپریا XZ خبری از هدست نیست و تنها یک شارژر استاندارد و یک کابل USB Type-C درون آن خواهید یافت.

Digi_Buy_Label5-1

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar رامین

    من خریدم بازار موبایل، هندزفیری داره.

  2. Avatar فرزاد

    هندز فیری نداره ؟؟؟؟!!!!!

  3. Avatar محمد قاسمی

    این مخصوص سایتای مث شماس ک رایگان میدن بهتون تا تستش کنین

  4. Avatar امیر

    این جعبه مخصوص ایران نیست. مخصوص ایران هم شارژرش فرق داره هم هندزفری داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه