پاسخ سامسونگ به مشکل قلم S گلکسی نوت ۵

۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه اشتباه قرار دادن قلم Stylus S در گوشی گلکسی نوت ۵ به دستگاه آسیب می‌زند. در واقع قرار دادن سر دیگر این قلم به مکانیزمی که قلم S را تشخیص می‌دهد، صدمه می‌زند؛ و به دنبال آن شاید شما دیگر هیچ نتوانید از استایلس استفاده کنید.

شرکت سامسونگ در پی خبرساز شدن مشکلات ناشی از اشتباه قرار دادن قلم ‌S در گلکسی نوت ۵ بیانیه‌ای در پاسخ به این نقص فنی منتشر کرده است.

سامسونگ از این موضوع آگاه است، اما هیچ راه حلی برای آن ندارد. این موضوع به این دلیل است که شرکت سامسونگ از همان ابتدا فکر نمی‌کرد چنین مشکلی در نوت ۵ به وجود بیاید. سامسونگ “توصیه‌ی اکید می‌کند” که تمام دارندگان گلکسی نوت ۵ “از دستورالعمل‌های ارایه شده در دفترچه راهنما پیروی کنند تا با چنین سناریوی غیر منتظره‌ای مواجه نشوند.”
البته، دفترچه راهنما به شما از خطرات ناشی از برعکس قراردادن قلم S هشدار می‌دهد. همانطور که در تصویر می‌بینید در صفحه‌ی ۲۵ دفترچه راهنمای نوت ۵ نوشته شده: “اطمینان حاصل کنید که قلم S را از سمت نوک آن داخل گوشی قرار دهید. قرار دادن قلم S از سمت اشتباه می‌تواند باعث گیر کردن آن شده و به قلم و گوشی شما آسیب برساند.” اما کمتر کسی پیدا می‌شود که یک دفترچه‌ی راهنما را مطالعه کند.

Samsung-Galaxy-Note5-S-Pen-issue-01

البته شاید بهتر بود که سامسونگ قلم S را به گونه‌ای طراحی می‌کرد که نتوان آن را برعکس داخل دستگاه قرار داد؛ این موضوع در قلم ‌S مدل‌های قبلی گلکسی نوت رعایت شده بود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar milad king

    سلام من قلمم رو برعکس گذاشتم بردم نمایندگی گف ۱۰۰ تومن خرجشه جدا دقت کنید

    1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      اگه درش نیاوردید یک کاغذ لول کنید و دور قلم داخل جاش بکنید. وقتی احساس کردید آزاد شد همزمان بیارشون بیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه