در کنفرانس ایسر معرفی شد: گوشی هوشمند جدید با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نیویورک دیروز میزبان کنفرانس مطبوعاتی ایسر (Acer) بود. در جریان این کنفرانس در کنار دو دستگاه لپ‌تاپ، یک گوشی هوشمند هم توسط این برند معرفی شد. گوشی هوشمند جدید ایسر، Acer Liquid Zest Plus نام دارد که البته باید قبول کرد نام عجیبی است!

ایسر گوشی هوشمند جدیدش را با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرده است.

این گوشی که در طبقه‌ی گوشی‌های میان‌رده جا می‌گیرد، صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. در میان اطلاعاتی که درمورد این دستگاه متشر شده، به نظر می‌رسد باتری قدرتمند برجسته‌ترین ویژگی آن باشد. این باتری قابلیت شارژ آسان هم دارد. به‌جز این‌ها باید اشاره کرد که صفحه‌نمایش این گوشی محتوا را با کیفیت HD نمایش می‌دهد. همچنین این گوشی مجهز به دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس سه‌تایی (Tri-focus) است. این به آن معناست که دوربین از سه سیستم اصلی اتوفوکوس یعنی تشخیص فاز، کنتراست و لیزر استفاده می‌کند تا تصویری با بالاترین کیفیت ارایه دهد.

در حالی‌که بعضی منابع گفته‌اند به‌جز این‌ها اطلاعات دیگری از این گوشی جدید در دسترس نیست، سایت GSM Arena به تراشه‌ی MT6735 مدیاتک که در این گوشی استفاده شده، اشاره کرده و از رم ۲ گیگابایتی و پردازنده‌ی چهارهسته‌ای آن حرف زده است. طبق اخبار این سایت،‌ Acer Liquid Zest Plus دارای ۱۶ گیگابایت حافظه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است و ضمنا با سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۶.۰ مارشمالو کار می‌کند.

ایسر گوشی هوشمندش را به‌زودی در آمریکا با قیمت ۲۵۰ دلار می‌فروشد که قیمت مناسبی برای چنین امکاناتی به‌نظر می‌رسد.

منابع: GSM Arena , Ubergizmo , Phonearena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. پیمان

    ۵۰۰۰ میلی آمپر
    این همون باتری لیتیو یونه یا یه نوع دیگ؟

    1. ابراهیم

      همون لیتیوم آیون یا لیتیوم پلیمر، فرقی نمی که، فقط ضخیم تر میشه خود گوشی
      ۶۰۰۰ میلی آمپری هم هست، اما از برند های چینی و صد البته معتبر که به بازار کشور های اروپایی هم راه پیدا می کنند. بعنوان مثال:

      Innos D6000

      کافیه یوتوب کنید اینو، یا اینو:
      OUKITEL K6000

      اما اولی یعنی D6000 واقعاً معرکست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه