گجت‌ها و اسباب بازی‌های جنگ ستارگان که همین حالا باید بخرید

۱۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

حتما لازم نیست طرفدار پروپاقرص سینما و اخبار مربوط به هنر هفتم باشید تا بدانید هفتمین و جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) با نام «نیرو برمی‌خیزد» (The Force Awakens) در ابتدای هفته‌ی گذشته اکران‌اش را آغاز کرده است. درباره‌ی نیرو برمی‌خیزد و اکران‌اش آن‌قدر خبر و اطلاعات در اینترنت وجود دارد که حتی اگر خودتان هم نخواهید، حتما چشم‌تان به یکی دوتا از آن‌ها افتاده است. اکران قسمت هفتم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق مهمی است. این مجموعه فیلم‌ها از جهات مختلف یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین پروژه‌های هالیوودی به‌شمار می‌رود که ژانر علمی-تخیلی را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. مجموعه‌ی جنگ ستارگان را می‌توان به نوعی اعتبار هالیوود دانست که در شش قسمتی که پیش‌ از نیرو برمی‌خیزد از آن اکران شده، همیشه سرآمد روایت قصه‌ا‌ی علمی-تخیلی در کنار اجراهایی کم نقص از هنرپیشه‌های نام آشنا و جلوه‌های بصری و سینمایی بی‌نظیر بوده است.

تعداد طرفداران این مجموعه فیلم‌ها هم کم نیست؛ حتی در کشورهایی بجز ایالات متحده که در آن اکثر شهروندان‌اش طرفدار پروپاقرص جنگ ستارگان هستند هم تعداد زیادی طرفدار سینما پیدا می‌شود که برای قسمت‌های مختلف این مجموعه سرودست می‌شکنند؛ این استقبال به این خاطر است که تعدادی زیادی از طرفداران با این مجموعه فیلم‌ها خاطره دارند و در دوران کودکی و نوجوانی‌شان تلاش کرده‌اند به هر نحوی شده، بخشی از فضاسازی بی‌نقص این مجموعه را در زندگی خودشان شبیه‌سازی کنند.

از آن‌جا که تعداد طرفداران فیلم‌های جنگ ستارگان در کشور خودمان هم کم نیست، تصمیم گرفتیم به بهانه‌ی اکران اپیزود هفتم این مجموعه در این مقاله‌ی کوتاه به معرفی تعدادی از محصولاتی که با محوریت جنگ ستارگان طراحی و تولید شده‌اند، بپردازیم. تمامی این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل تهیه هستند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌001

۱- ربات کنترلی BB-8

یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی اپیزود هفتم از اوپرای فضایی جنگ ستارگان، ربات BB-8 است که در اکثر تریلرهای به‌نمایش درآمده از این فیلم هم به‌چشم می‌خورد. نمونه‌ای از این ربات دوست‌داشتنی در ابعاد کوچک‌تر که توسط مجموعه‌ی «اسفیرو» ساخته شده، یکی از بهترین گجت‌های مرتبط با قسمت هفتم جنگ ستارگان است که از چند ماه پیش در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. کاربران با تهیه‌ی این ربات باحال و جمع و جور امکانات متنوع و جالبی در اختیارشان قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کنترل از راه دور توسط گوشی هوشمند یا تبلت و ارسال تصاویر هولوگرافیک اشاره کرد. با این ربات کوچک می‌توان کلی سرگرم شد؛ ضمن آن‌که امکانات هوشمندش هم حسابی به درد کاربران‌اش می‌خورد.‌ همه‌ی این‌ها به کنار، با تهیه‌ی این ربات کوچک و بامزه می‌توانید یک یادگاری با ارزش از قسمت هفتم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان داشته باشید.

ربات کنترلی اسفیرو مدل Star Wars BB-8

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

002

۲- لگوی سری جنگ ستارگان

دوره‌ی کودکی و نوجوانی اکثر ما به‌شکلی به ابزار و وسایل خانه‌سازی گره خورده. این اسباب‌بازی‌ها در میان کودکان و نوجوانان همیشه از محبوبیت زیادی برخوردار بودند و هنوز هم هستند. خصوصا که شرکت‌های بزرگ با برنامه‌های هدفمندشان، بازه‌ی سنی کاربران وسایل خانه‌سازی را گسترده‌تر کرده‌اند و حالا دیگر ساختن و چیدن ماکت‌های مختلف محدود به سنین پایین نیست. یکی از شرکت‌های سرآمد در تولید وسایل خانه‌سازی، همان‌طور که بهتر از ما می‌دانید، مجموعه‌ی «لگو» (Lego) است. مجموعه‌ی لگو که از قدیمی‌های تولید اسباب‌بازی هم به‌شمار می‌رود، چندین سال است که محصولات‌اش را برمبنای اتمسفر فیلم‌ها، بازی‌ها و حتی قصه‌های پرطرفدار می‌سازد. پس این‌که در همین سایت دیجی‌کالا نیم دو جین مدل مختلف لگو بر مبنای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان داشته باشیم، نباید برای‌تان عجیب باشد. مدل‌های ارایه‌ شده از لگوهای جنگ ستارگان آن‌قدر متنوع هستند که اگر به تهیه‌شان علاقه داشته باشید، حتما می‌توانید مدل مناسب‌تان را پیدا کنید. در ادامه تعدادی از این مدل‌ها معرفی شده‌اند:

لگو سری استاروارز مدل B-Wing کد ۷۵۰۵۰

لگو استار وارز مدل The Ghost کد ۷۵۰۵۳

لگو سری Star Wars مدل ۷۵۰۵۱

لگو استار وارز مدل Destroyer کد ۱۰۲۲۱

ساختنی لگو سری Star Wars کد ۷۵۰۷۴

ساختنی لگو سری Star Wars کد ۷۵۰۷۷

ساختنی لگو سری Star Wars کد ۷۵۰۷۳

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌003

۳- بازی Star Wars Battlefront

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید که در فاصله‌ی اندکی از اکران جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، یک بازی ویدیویی خیلی تروتمیز هم بر مبنای همین مجموعه ساخته شده است. بازی ویدیویی Star Wars Battlefront برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ در سبک اکشن اول‌شخص عرضه شده است. این بازی را استودیوی بازی‌سازی «دایس» (DICE) ساخته که پیش از این تبحرش را در ساخت بازی‌های اکشن اول‌شخص در قسمت‌های مختلف از مجموعه بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) به بازی‌کننده‌ها ثابت کرده است. برای ساخت این بازی از موتور پایه‌ی «فراست بایت۳» استفاده شده تا جلوه‌های بصری و گرافیکی Star Wars Battlefront در بالاترین سطح ممکن باشد. البته روند بازی به‌صورتی طراحی شده که اساس آن بر مبنای بازی چندنفره باشد. به بیان ساده‌تر بازی‌کننده‌ها زمانی می‌توانند بیش‌ترین لذت را از روند بازی ببرند که در کنار سایر بازی‌کننده‌ها و به‌شکل آن‌لاین آن را تجربه کنند. البته اگر امکان بازی آن‌لاین را نداشته باشید، باز هم مشکلی نیست. با این‌که مکانیک‌های اصلی Star Wars Battlefront بر مبنای بازی چندنفره‌ی آن‌لاین طراحی شده است، اما بازی‌کننده‌ها می‌توانند با استفاده از بات یا شخصیت‌هایی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند در قالب تیم‌های مختلف به بازی بپردازند. هر دو نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ بازی Star Wars Battlefront در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به‌فروش می‌رسد.

بازی Star Wars Battlefront مخصوص Xbox One

بازی Star Wars Battlefront مخصوص PS4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌004

۴-  عروسک‌های سری جنگ ستارگان

مدت زمان زیادی است که از روی مجموعه فیلم‌ها یا بازی‌های محبوب و پرطرفدار محصولات جانبی هیجان‌انگیزی تهیه می‌شود تا طرفداران با خریدشان یادگاری‌های جذابی از این مجموعه‌ها داشته باشند. یکی از پرطرفدارترین لوازم جانبی که در چند سال گذشته در میان طرفداران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، Action figure‌‌ها یا همان عروسک‌های مدل هستند. در یک دهه‌ی گذشته طراحی، ساخت و فروش عروسک‌های مدل به تجارتی پر سود تبدیل شده است. عروسک‌ها هم برمبنای اندازه، دقتی که در ساخت‌شان به‌کار رفته و ریزه‌کاری‌های‌شان قیمت‌ها و ارزش مختلفی دارند. در میان مجموعه فیلم‌ها و بازی‌های مختلفی که از قدیم وجود داشته‌اند یا در حال ساخت هستند، مجموعه‌ فیلم‌های جنگ ستارگان از رکوردداران طراحی و ساخت عروسک‌های مدل است و تا کنون چند صد مدل عروسک برمبنای شخصیت‌های این مجموعه ساخته شده است.

شخصیت «دارت ویدر» و سربازان «استورم تروپر» از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین شخصیت‌های مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان هستند. اگر از طرفداران پروپاقرص مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان هستید و دوست دارید مدل‌های عروسکی باکیفیتی از شخصیت‌های این مجموعه داشته باشید، بد نیست نیم نگاهی به مدل‌های زیر بیاندازید:

عروسک جکس پسفیک سری جنگ ستارگان مدل Darth Vader

عروسک جکس پسفیک سری جنگ ستارگان مدل Storm Trooper

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar The MahdiX

    لازم به ذکر هست که FORCE اسم خاص می باشد و لذا ترجمه “نیرو برمی خیزد” اشتباه می باشد.

  2. Avatar حميد

    این خارجی ها چه دل خجسته ای دارند!!!!!!!!!!

    1. Avatar mostafa

      برادر من ۱ کلاه قرمزی داریم با هزینه ی بالغ بر یک هزارم جنگ ستارگان
      عروسک ، کارتون ، اپلی کیشن ، بازی ، دفتر ، مداد و … الی ماشالله ازش ساختن و هنوز رو بورسه
      اونوقت این بدبختای خجسته نباید بکنن!!؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه