گلکسی نوت ۷ در کره‌جنوبی رکوردشکن شد؛ بیش از ۲۰۰ هزار سفارش در دو روز

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس جدیدترین گزارش‌ها گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ که امکان پیش‌خرید آن پس از معرفی‌اش در روزهای گذشته فراهم شده بیشترین میزان پیش‌خرید را در کشور کره جنوبی در میان گوشی‌های سری گلکسی داشته است. این گوشی بیش از ۲۰۰ هزار سفارش پیش‌خرید را ظرف صرفا دو روز دریافت کرده. این رقم چیزی حدود دوبرابر میزان پیش‌خریدی است که گوشی گلکسی S7 در مدت زمان مشابه داشت.

البت باید به این نکته هم اشاره کرد که گوشی گلکسی نوت ۷ در کره جنوبی با شدتی تمام عیار تبلیغ می‌شود. شرکت همراه این گوشی یک Gear Fit 2 که قیمتی معادل ۱۷۷ دلار دارد را به شکل مجانی عرضه می‌کند، برای تعمیر صفحه‌نمایش نوت ۷ در صورت هر نوع مشکل ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته و یک کارت هدیه هم به مشتریان می‌دهد که از طریق آن می‌توانند از محصولات سامسونگ به شکل مجانی خرید کنند.

قیمت این گوشی که قرار است در روز جمعه ۲۹ مرداد به صورت جهانی عرضه شود در کشور کره جنوبی معادل ۸۹۵ دلار است. با وجود قیمت نسبتا بالای این گوشی اما ظاهرا تبلیغات شرکت سامسونگ و مشوق‌های خریدی که برای این گوشی در نظر گرفته در کنار تصور مشتریان از کیفیت و قابلیت‌های گلکسی نوت ۷ باعث پیش‌خرید بالای آن در کشور کره‌ جنوبی شده است.

منبع: GSMArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar سام

    دلم برای سامسونگ میسوزه
    گوشی خوبی هست اما متاسفانه اندروید نابودش میکنه مثل همیشه پس از ۲ و ۳ ماه کندی و باگ و مصرف ناهنهجار باطری و…

    سامسونگ باید زودتر سیستم عامل خودش رو بیاره تا محصولاتش زود به فرسایش نرسند

    1. Avatar Ali S

      چرا بعضی ها برای اینکه سامسونگ رو بد جلوه بدن شروع میکنن به زدن حرف هایی که نه هیچ اساسی داره نه مدرک و واقعا چیزایی عجیب و غریبی از خودشون درمیارن. مثلا شما که گوشی سامسونگ نداشتی مجبور نیستی از خودت حرف در بیاری که….
      من که خودم اس۶ دارم حدود یک سال و نیم… نه تنها باگ یا کندی نداره بلکه داره مثل روز اولش عالی کار میکنه. باتری اون هم هنوز مثل اولش عمر داره… پس لطف کن خواستی دروغ بگی یه چیز بگو که به این راحتی ها رو نشه و تو عقل بگنجه. دل شما بهتره واسه اپل بسوزه که باگ های ios و نبود رجیستری جمهوری اسلامی و مغلوب شدنش در هند و نابه سامانی های دیگه داره نابودش میکنه.

      1. Avatar سام

        عزیز اولا این حرف من نیست مردم دنیا میگند شما برو تو خبرها و انجمنهای خارجی خودت میبینی

        دوما شما بخر اصلا و تجربه کن سامسونگ خیلی زود یکی جدید میده چند ماه که باگهای قبلیشو بپوشونه انگار داره روی مشتریان محصولاتش رو تست میکنه

        سوما اپل سالی فقط ۲ مدل گوشی میده سامسونگ چند تا میده؟

        چهارما اپل دومین شرکت با ارزش دنیا در دنیاست این به چه معناست؟ از لحاظ ثروت, سرمایه گذاری و سرمایه داری …..سامسونگ اصلا هست تو این جداول…

        بحث تعصب نیست تکنولوژی کره ای قابل مقایسه با امریکا و ژاپن نیست گویی تلفن همراه رو بگذاریم کنار حتما همه جای دنیا مردم فقط خودروی چینی و کره ای میخرند و یخچال و تلویزیون کره ای …ژاپن هم که غیب شدهکره اصلا تکنولوزی و قدمت آن رو نداره فقط ظرف دهه گذشته رو به تقلید آورده یاد یک فامیلی افتادم که چین زندگی میکرد می گفت این کره ای ها حتی فیلم و سریال رزمی هم از چینی ها یاد گرفتم و تازه استارت ساخت اینا رو زدند در صورتی که اصلا چنین چیزی تا ۱۰ سال پیش انجا نبود.

        تو ایران نبین به دلیل تحریم و نبود شرکتهای بزرگ و بارزش خارجی مردم جنس کره ای و چینی بیشتر میخرند جهانی فکر کن

        موفق باشید.

      2. Avatar sepehr

        سامسونگ چهل و هشتمه!!!!! خخ

  2. Avatar جهان

    بیزینس خوبی راه انداخته سامسونگ البت حقشم هست چون کیفیت قدرت و امکانات اراعه میدهد… ایوالا سامسونگ اپل مستقیم سطل آشغال…خخخخ

  3. Avatar ehsan

    قیمتش در ایران حدودا چقدر میشه ؟

  4. Avatar Next is Now

    رکورد شکنی ادامه داره

  5. Avatar اسماعیل

    گوشی عالی هست.من s7 دارم که کلی امکانات و بهترین کیفیت ساخت رو داره . note7 ظاهرا بهتر از s7 هست حتما اکثر رکوردها رو میشکنه

  6. Avatar Mustafa

    تقریبا یک سوم قیمت گوشی رو داره اشانتیون میده
    معلومه خوب فروش میره
    یه جورایی شبیه کلاه برداریه از یه طرف قیمت و میبره بالا از طرف دیگه همون مقدار و به مشتری هدیه میده
    سیاست عجیبیه ولی فعلا که خوب جواب داده

    1. Avatar !12sam

      ولی خدایی قیمتای سامسونگ خیلی عالیه! شما نصف چیزایی که گوشی سامسونگ داره اپل نداره بعد اپل دوبرابر سامسونگ از آدم پول میگیره

  7. Avatar صفا

    باز هــم یه عده میــــــان میگــــن نوت ۷ تکـراری بوده ، فقط آپدیت نوت ۵ بوده ، رونمائیــش ناامیــد کننــده بوده ، فلان بوده ، بــهمـــان بوده…!!!
    کلا بعضی ها کارشون فقط ایراد گرفتــنه ، کاری دیگه ای ندارن…!!
    ۲۰۰ هــزار پیش فــروش توی ۲ روز ؛ این یعنی با محصول بسیار عالی روبرو خواهیم شد…

  8. Avatar علی

    ببینیم تا کی سامسونگ میتونه این یکه تازی رو ادامه بده؟؟
    من که میگم حالا حالا ها همین طور باقی میمونه.

  9. Avatar س

    دوستان یه سوال. قابلیت apps edge که توی s7 بود توی اینم هست؟؟؟ کلا اون قسمت منحنی مثل s7 کاربردیه یا جنبه زیبایی داره فقط؟؟؟؟

    1. Avatar امین

      بله دوست عزیز.apps edge به همون شکلی که در s7 وجود داشت در Note 7 هم موجوده.

    2. Avatar Ali S

      بله اون قابلیت در نوت ۷ هم وجود داره.
      درمورد سوال دومتون هم بگم که هر دو، هم زیباست، هم کارایی های جالبی داره(مثلا وقتی گوشی با صفحه رو میزه لبه های خمیده نوتیفیکیشن ها رو نشون میدن، یا مثلا چیزایی مثل خط کش و چیزای دیگه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه