گلکسی S7 و S7 Edge با روکش طلای ۲۴ عیار

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تعداد محدودی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge با روکش طلای ۲۴ عیار، پلاتین و رزگلد ۱۸ عیار تولید خواهند شد که جزو سری لوکس محسوب می‌شوند و به قیمتی خیلی گران‌تر از مدل‌های معمولی فروخته می‌شوند.

سامسونگ اخیرا پرچم‌داران جدید خودش را معرفی کرده؛ این‌ها که به اسم گلکسی S7 و S7 Edge معرفی شده‌اند، گوشی‌های نسبتا گران‌قیمتی هستند. اما با توجه به این‌که این گوشی‌ها قابلیت‌های خوبی دارند و رده‌بالا هستند، گران بودن آن‌ها توجیه می‌شود. کاربران زیادی حاضرند برای استفاده از این امکانات در یک گوشی، این هزینه را پرداخت کنند.

حالا خبردار شدیم که شرکت انگلیسی Truly Exquisite تعداد محدودی از همین گوشی‌ها را با مدل روکش طلای ۲۴ عیار، پلاتین و رزگلد ۱۸ عیار عرضه خواهد کرد که قیمت‌شان از مدل عادی هم گران‌تر است.

فعلا این شرکت مستقر در لندن، پیش‌فروش مدل‌های لوکس را آغاز کرده که قیمت آن‌ها از این قرار است: مدل طلایی ۲۴ عیار ارزان‌ترین مدل این سری است که برای گلکسی S7 و S7 Edge به ترتیب ۲۳۸۰ و ۲۴۹۵ دلار قیمت خورده و مدل روکش پلاتینی گلکسی S7 به قیمت ۲۴۹۵ دلار و گلکسی S7 Edge به قیمت ۲۶۳۰ دلار به فروش می‌رود، در حالی که مدل رزگلد گلکسی S7 که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده قیمت ۲۴۲۵ دلار و گلکسی S7 Edge قیمت ۲۵۶۲ دلار دارد.

کاربرانی که مایل به پیش‌خرید گوشی‌هایی از سری روکش طلا هستند، باید نصف هزینه را هنگام ثبت درخواست‌شان پرداخت کنند.

منبع: Ubergizmo و ۹to5Google

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    این سوگولی ها همینطور زیبا هستن;چه برسه که دیگه با طلا مزین بشن…
    ما که نداریم;ولی اگه داشتیم میخریدیم…
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه