گوشی‌های ویوو X6 و X6 پلاس معرفی شدند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ویوو

بالاخره انتظار درازمدت به پایان رسید و گوشی‌های «ویوو» vivo X6 و vivo X6 پلاس معرفی شدند. این دو بدنه‌ای فلزی و نمایشگرهای AMOLED دارند که به ترتیب، ۵.۲ و ۵.۷ اینچ هستند.

ویوو X6 پلاس

گوشی ویوو X6 پلاس با ضخامت ۶.۶ میلی‌متر در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رزگلد عرضه خواهد شد. نمایشگر ۵.۷ اینچی آن وضوح تصویر ۱۰۸۰p دارد که با این حساب تراکم پیکسلی این دستگاه ۳۸۶ پیکسل بر اینچ می‌شود. سیستم عامل این گوشی اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ است، اما متناسب با سیستم عامل «فان‌تاچ» (Funtouch) کمی تغییر داده شده.

در گوشی ویوو X6 پلاس از تراشه‌ی مدیاتک MT6752 با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است.

هر دو گوشی ویوو دو سیم‌کارته هستند، اما در جایگاه سیم‌کارت دوم، یک کارت حافظه‌ی microSD هم می‌خورد. بنابراین یا گزینه‌ی حافظه‌ی بیشتر را خواهید داشت یا دو سیم‌کارته بودن گوشی. در قسمت پشت این گوشی هم یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و تنها ۰.۴ ثانیه طول می‌کشد تا قفل صفحه نمایش را باز کند. دوربین اصلی X6 پلاس ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل است. باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با تکنولوژی شارژ سریع همراه است.

ویوو X6 پلاس با قیمت ۵۰۰ دلار در روز شانزدهم آذر ماه در کشور چین عرضه خواهد شد.

ویوو X6

این گوشی یک صفحه‌ نمایش سوپر AMOLED به اندازه‌ی ۵.۲ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰p (تراکم پیکسلی ۴۲۴ پیکسل بر اینچ) دارد. این گوشی یک سانتی‌متر از ال‌جی G2 درازتر و کمی عریض‌تر است.  در ویوو X6 از تراشه‌ای مشابه X6 پلاس استفاده شده و رم آن هم ۴ گیگابایت است. اما ظرفیت حافظه‌ی آن به ۳۲ گیگابایت کاهش داده شده است. در این گوشی هم همان گزینه‌ی تک ‌سیم‌کارته و microSD را خواهید داشت.

بدنه‌ی این گوشی از آلیاژ آلومینیوم و منیزیوم ساخته شده است. آنتن دوگانه‌ی این دستگاه قدرت دریافت سیگنال آن را بالا می‌برد. ویوو X6 از شبکه‌ی ارتباطی LTE، Wi-Fi و بلوتوث ۴.۰ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر صفحه نمایش این گوشی، باتری آن هم با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی‌آمپر، کوچک‌تر است. این دستگاه هم در قسمت پشت یک حسگر اثر انگشت دارد و دوربین‌های اصلی و سلفی آن هم به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل هستند.

ویوو X6 به قیمت ۳۹۰ دلار هم‌زمان با X6 پلاس در چین عرضه خواهد شد.

x6

منبع: vivo

دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    😐
    😐

  2. Avatar ستار

    اینا تو کپی برداری از آیفون دیگه حیا رو قورت دادن 🙂

  3. Avatar وحيد

    از روی آیفون کپی شده که اینم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه