گوشی Droid Turbo 2 معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Droid-Turbo-2

موتورولا در کنار معرفی Droid Maxx 2 از گوشی Droid Turbo 2 هم رونمایی کرد. این تلفن همراه یک محصول سطح بالا است که در تاریخ ۷ آبان راهی بازار می‌شود.

شرکت موتورولا گوشی Droid Turbo 2 را با یک صفحه نمایش نشکن و ضدضربه معرفی کرد.

درباره‌ی گوشی Droid Turbo 2 هم شایعه‌های زیادی منتشر شده بود. براساس ادعای موتورولا، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش نشکن و ضد ضربه بهره می‌برد. موتورولا صفحه نمایش این گوشی را تا دو سال در برابر ضربه و شکستگی ضمانت کرده است.

یک صفحه نمایش P-OLED برای این گوشی در نظر گرفته شده که قبلا روی گوشی‌های G Flex شرکت ال‌جی مشاهده شده بود. صفحه نمایش‌های P-OLED از پلاستیک ساخته شده‌اند. این ویژگی باعث شده که صفحه‌نمایش در برابر ضربه و شکستگی مقاوم باشد.

موتورولا روی این تلفن همراه از یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. با این باتری می‌توان یک روز کامل با Droid Turbo 2 کار کرد. گوشی جدید موتورولا از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت QHD روی این محصول مشاهده می‌شود. یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم استفاده شده و در مدل‌هایی با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان ظرفیت حافظه‌ی داخلی را افزایش داد.

تلفن همراه Droid Turbo 2 با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار می‌شود که در آینده به اندروید ۶ به‌روزرسانی خواهد شد.

موتورولا اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۶۲۴ دلار، این محصول را خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی جدید را مشاهده کنید:

Droid-Turbo-2 Droid-Turbo-2 Droid-Turbo-2 Droid-Turbo-2 Droid-Turbo-2

منبع:‌ Verizon Wireless

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه