[CES 2016] اطلاعات بیشتر درباره‌ی یخچال هوشمند سامسونگ

۱۴ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung smart fridge

همان‌طور که از دیروز مشخص شده بود، سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES 2016 یخچال هوشمندی معرفی کند که یک صفحه نمایش بزرگ و دوربین دارد.

یخچال هوشمند سامسونگ از یک صفحه‌نمایش ۲۱٫۵ اینچی با کیفیت Full HD و یک دوربین بهره می‌برد. همچنین یک برنامه‌ی مخصوص هم برای تلفن‌های همراه هوشمند دارد.

صفحه‌نمایش ۲۱٫۵ اینچی یخچال هوشمند سامسونگ از کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد و یک دوربین هم در داخل‌اش قرار گرفته که کاربران بدون باز کردن در یخچال می‌توانند محتویات آن را مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند با نرم‌افزار مخصوصی که روی تلفن همراه هوشمند خودشان نصب می‌کنند، مواد غذایی داخل یخچال را از راه دور ببینند و یا در زمان خرید با دیدن مواد موجود در یخچال، خوراکی‌های دیگری خریداری کنند.

این یخچال هوشمند به کاربران می‌گوید که چه موادی را برای درست کردن یک غذای خاص کم دارند که البته این قابلیت شاید تنها در کشور کره جنوبی فعال شود. صفحه نمایش به‌کار رفته در این محصول هم می‌تواند صفحه‌های اینترنتی را به‌نمایش در بیاورد تا کاربران بتوانند دستور پخت غذاهای مختلف را مشاهده کنند.

Samsung smart fridge

یخچال هوشمند سامسونگ

به‌وسیله‌ی برنامه‌ای که روی تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شود، می‌توانید روی صفحه نمایش به کار رفته در یخچال یادداشت بنویسد و به سایر افراد خانواده بگویند که از چه چیزهایی باید استفاده کنند. حتی می‌توان به وسیله‌ی این اپلیکیشن قفل کودک را روی یخچال فعال کرد و حتی یک پیام صوتی روی آن گذاشت.

منبع: Engadget

CES_2016_Slider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    سامسونگ تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  2. Avatar مهدی فیروزی

    سلام!
    هر چیزی رو که زمانی یک «شوخی» فرض می‌کردیم، داره می‌شه «واقعیت»!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه