یک هفتم مردم دنیا کاربر فعال Gmail هستند

۱۳ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر شرکت گوگل ضمن انتشار گزارش فصل مالی چهارم این شرکت، آمار بسیار جالبی ارایه داد. ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیر ارشد گوگل اعلام کرد که تعداد کاربرانی که از جی‌میل (Gmail) استفاده می‌کنند، از مرز یک میلیارد نفر گذشته است .

و این یک میلیارد نفر یعنی تعداد کسانی که ماهیانه به طور مرتب از سرویس جی‌‌میل استفاده می‌کنند. با این حساب، همین الان یک هفتم جمعیت دنیا کاربر فعال جی‌میل محسوب می‌شوند.

همین الان یک هفتم جمعیت دنیا کاربر فعال جی‌میل محسوب می‌شوند.

این اولین بار نیست که تعداد کاربران خدمات و سرویس‌های گوگل از مرز یک میلیارد نفر عبور می‌کند؛ سایر خدمات دیگر این شرکت، مثل جست‌وجو، کروم، اندروید، گوگل پلی، Maps و یوتیوب هم بسیار محبوب هستند و  بالغ بر یک میلیارد نفر کاربر فعال از هریک از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.

گوگل در حال حاضر روی پروژه‌ی هوش مصنوعی (AI) نیز کار می‌کند و قصد دارد این را هم به جمع سرویس‌های این غول جست‌وجو و قابلیت‌های جی‌میل‌اش به طور وسیع‌تری اضافه کند. پیچای در میان گفته‌هایش به نکته‌ی بسیار جالبی اشاره کرد؛ او گفت که در حال حاضر بسیاری از جوابیه‌هایی که جی‌میل برای کاربران‌اش می‌فرستند، توسط تکنولوژی AI نوشته و ارسال می‌شوند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسام

    ماهیانه یه بار؟ من روزی چند بار جیمیلم رو چک میکنم . سرویس های دیگه مثل یاهو و لیو مثله جیمل راحت و سریع نیستن. خیلی خوبه جیمیل

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه