آمپلی‌فایر ۱۰۰ دلاری، هدفون ۱۵۰۰ دلاری!

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کامپیوترهای Raspberry Pi از جمله کامپیوترهای بسیار ارزان قیمت و کارآمد بازار هستند که در زمینه‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. از این کامپیوترها می‌توان در ساخت ربات‌ها، دستگاه‌های آرکید و وسیله‌های دیگر استفاده کرد.

آمپلی‌فایر لامپ خلا ۵۰۳HTA تا شهریور ماه امسال با قیمت ۹۹ دلار برای کامپیوترهای Raspberry Pi عرضه می‌شود.

به‌تازگی می‌توان هدست‌های ۱۵۰۰ دلاری را هم به این کامپیوتر متصل کرد و با آن‌ها آهنگ گوش داد. یک آمپلی‌فایر لامپ خلا برای این کامپیوتر طراحی شده که ۵۰۳HTA نام دارد و روی مدل Raspberry Pi 3 هم کار می‌کند. کاربران با این آمپلی‌فایر می‌توانند از هدفون‌های استریو با فرکانس پاسخ‌گویی ۳۰ تا ۳۰۰ اهم استفاده کنند.

پروژه‌ی ساخت دستگاه ۵۰۳HTA فعلا روی سایت Kickstarter قرار گرفته و توانسته‌ سرمایه‌ی ۲۰ هزار دلاری به دست بیاورد. تمام هزینه‌ی ساخت این وسیله در مدت ۳ روز تامین شد. نمونه‌های آزمایشی این آمپلی‌فایر ساخته شده‌اند و مدل‌های نهایی هم تا شهریور ماه راهی بازار می‌شوند. این محصول با قیمت ۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. عرضه شدن چنین محصولاتی برای کامپیوترهای Raspberry Pi ارزش آن‌ها را بیشتر از قبل می‌کند.

‌‌‌‌‌

منبع:‌ The Verge

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ارش

    وقتی یه اهنگ رو روی دو امپ که یکیش لامپی و اونیکی ترانزیستور باشه پخش کنی اونوقت میفهمی لامپ چیه.. فرکانسهای که لامپ میتونه پخش کنه که ترانزیستور نمیتونه برا همین اهنگ رو با ریزه کاری های بیشتر میشنوی و بهتر درک میکنی.. امتحان کردم که میگم.. یه فیلمی توی گوشیم بود که یه بنده خدا راه میرفت و حرف میزد من بارها رو امپ و دسگاه های روز مره خودمون اون فیلم رو دیدم هیچ وقت متوجه صدای لباس هاش نشدم که بهم مالیده میشن صدا میدن یا صدای پاش اما وقتی روی امپ لامپی پلی شده انقدر واضح بود این صدا ها که انگار کنار گوشم بود.. خب میدونی این توی موسیقی چقدر میتونه امتیاز مثبتی باشه که تمام فرکانس هارو دقیق پخش کنه

  2. Avatar سیامک کناری

    استفاده از لامپ خلا به جای ترانزیستور در این امپلی فایر چه حسنی در کیفیت صدا داره که باعث بزرگتر شدن ابعاد امپلی فایر وکامپیوتر گردیده ؟

    1. Avatar بهنام اسماعیل زاده

      لامپ ها توانایی پخش هارمونیک های صدا را دارن و از این رو صدایی که پخش می شه متفاوته .این باعث می شه در هدفون صدای ۳ بعدی باشه … تمرکز روی جزییات …و موارد دیگه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه