آیا آیفون ۷ ضد آب خواهد بود؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که تنها چند روز از عرضه آیفون ۶s می‌گذرد، شایعاتی درباره آیفون ۷ به‌گوش می‌رسد. حتی قبل از اینکه آیفون ۶s راهی بازار شود، خبرهای مختلفی درباره گوشی سال آینده شرکت اپل منتشر شده بود.

شایعات جدید گفته‌اند که آیفون ۷ که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود، ضد آب خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع چینی گوشی آیفون ۷ که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود، ضد آب خواهد بود. همچنین در ادامه این شایعات گفته شده که اپل در آیفون بعدی قصد ندارد از آلومینیوم ۷۰۰۰ استفاده کند و به دنبال یک متریال قوی‌تر برای ساخت بدنه گوشی جدید خودش است. این متریال جدید باید مانع از وارد شدن آب به گوشی شود.
اپل تا این لحظه سعی کرده بود که گوشی‌هایش زیبا باشند و به همین دلیل هیچ وقت تلاش نکرده بود که محصولی ضد آب یا مقاوم در برابر ضربه تولید کند. به همین دلیل هنوز مشخص نیست که این شرکت واقعا می‌خواهد گوشی خودش را ضد آب درست کند یا خیر.
در شایعات قبلی گفته شده بود که به احتمال زیاد آیفون ۷ باریک‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل خواهد بود. به همین دلیل این گوشی همچنان یک محصول زیبا به‌حساب خواهد آمد. تا عرضه آیفون بعدی زمان زیادی باقی مانده و قطعا تا قبل از معرفی آن شایعات بسیاری زیادی منتشر خواهند شد.

منبع: Uber Gizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه