آیا سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در دی ماه معرفی می‌کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

سامسونگ برنامه‌ریزی دقیقی را برای عرضه‌‌ی گوشی‌های گلکسی S و گلکسی نوت دارد. سال‌ها است که در یک بازه‌ی زمانی خاص شاهد معرفی این محصولات هستیم. گوشی‌های گلکسی S معمولا در ماه‌های اسفند و فروردین و گوشی‌های سری نوت در ماه‌های شهریور و مهر راهی بازار می‌شوند. به همین دلیل در شایعات گفته شده که سامسونگ قصد دارد در دی ماه گوشی گلکسی S7 را به نمایش در بیاورد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در تاریخ ۲۹ دی ماه گوشی گلکسی S7 را معرفی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال نهایی کردن طرح ظاهری گوشی گلکسی S7 است و به‌زودی مراحل تولید آن آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی این اطلاعات گفته شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ در تاریخ ۲۹ دی ماه معرفی می‌شود.

همچنین احتمال دارد که این شرکت دو محصول جدید معرفی کند. یک محصول به عنوان پرچم‌دار شناخته می‌شود و محصول دیگر یک تلفن‌همراه میان‌رده‌ی روبه‌بالا خواهد بود که برای رقابت با گوشی‌های Moto X Pure، وان‌پلاس ۲ و نکسوس ۵X‌ ساخته شده است. انتظار می‌رود که از تراشه‌های اگزینوس در پرچم‌دار جدید سامسونگ استفاده شود و در محصول بعدی تراشه‌های کوالکام یا مدیاتک قرار می‌گیرند.

اگر این اخبار درست باشند، برنامه‌ی خبری سامسونگ برای معرفی گلکسی S7 چند هفته بعد از نمایشگاه CES و قبل از نمایشگاه MWC برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی محصولات جدید سامسونگ منتشر می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرید

    شخصاً فکر نمیکنم همچین اتفاقی‌ بیفته.
    سال‌های پیش هم این شایعه بود که شاید زودتر معرفی‌ بشه.
    ما دیدیم که نشد.
    و کلا به نظر من امکانش هم نیست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه