آیا نوکیا ساعت هوشمند معرفی می‌کند؟

۵ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقت پیش نوکیا شرکت Withings که محصولات پوشیدنی تولید می‌کرد را خرید. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در کنار نوکیا به MWC 2017 می‌آید تا شاید ساعت هوشمند جدیدی معرفی کند. نوکیا قرار است در تاریخ ۸ اسفند ماه کنفرانسی برگزار کند که به احتمال زیاد در آن گوشی‌های جدید، ساعت و دست‌بند هوشمند هم معرفی می‌کند.

شرکت Withings در سال ۲۰۱۴ اولین ساعت هوشمند خودش را راهی بازار کند و پس از آن هم دو مدل دیگر را در اختیار کاربران قرار داد. ساعت‌هایی که Active Steel و Active Pop نام داشتند و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کار می‌کردند. البته این ساعت‌ها هیچ دکمه‌ای نداشتند.

الان چند وقتی است که تمام فعالیت‌های مربوط به حوزه‌ی سلامتی شرکت Withings زیر نظر نوکیا در جریان است و به همین دلیل اصلا بعید نیست که محصول جدیدی معرفی کند. به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار معرفی یکسری لوازم جانبی مخصوص که تنها برای گوشی‌های نوکیا ساخته شده را داشته باشیم.

شایعات می‌گویند که نوکیا چند گوشی جدید در نمایشگاه MWC امسال معرفی می‌کند. این گوشی‌ها به احتمال زیاد نوکیا ۳، نوکیا ۵ و مدل جدید نوکیا ۳۳۱۰ خواهند بود. البته شاید گوشی نوکیا ۸ که یک محصول پرچم‌دار به حساب می‌آید هم در این رویداد معرفی شود.

منبع: ‌ nokiapoweruser

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه