آیا گلکسی نوت ۸ زودتر از انتظار عرضه می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی

گوشی گلکسی اس ۸ یک موفقیت بزرگ برای سامسونگ به حساب می‌آید. محصولی که طراحی زیبایی داشت و نظر خیلی‌ها را به سمت خودش جلب کرد؛ اما به نظر می‌رسد که میزان استقبال مردم از این تلفن همراه هوشمند در مقایسه با ماه‌های گذشته کم شده و سامسونگ به دنبال راه چاره‌ای برای افزایش فروش در بخش موبایل خودش است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکلسی اس ۸ تا این لحظه فروش ۹.۸ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا فروخته است. این در حالیست که گلکسی اس ۷ در مدت زمان مشابه ۱۲ میلیون دستگاه فروش داشت.

این کاهش فروش باعث شده که سامسونگ در سیاست‌های خودش تغییر به وجود بیاورد. گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت قصد دارد عرضه گلکسی نوت ۸ را جلو بی‌اندازد تا بتواند کاهش فروش گلکسی اس ۸ را جبران کند.

به هر حال سامسونگ گلکسی نوت جدید را به عنوان رقیبی برای آیفون ۸ هم معرفی می‌کند و می‌خواهد با عرضه زودتر آن مشتریان اپل را به سمت محصولات خودش جلب کند.  از طرفی این اقدام سامسونگ حرکتی منطقی به نظر می‌رسد. شایعه شده که آیفون ۷ آبان ماه راهی بازار ‌خواهد شد و اگر سامسونگ نوت ۸ را در شهریور ماه راهی بازار کند ۲ ماه زمان دارد که مشتریان اپل را به سمت گوشی‌های خودش جذب کند.

منبع: theandroidsoul

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه