آیا Verizon با ۵ میلیارد دلار یاهو را می‌خرد؟

۲ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند ماه گذشته شایعه‌ی خرید یاهو توسط شرکت‌های مختلف زیاد بود. مایکروسافت، Verizon و حتی گوگل از جمله شرکت‌هایی بودند که قصد خرید یاهو را داشتند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت Verizon یک قدم دیگر به خرید یاهو نزدیک شده است. یک منبع نزدیک به این شرکت به سایت‌های Bloomberg و ReCode گفته که Verizon قصد دارد یاهو را با مبلغ ۵ میلیارد دلار خریداری کند. البته این معامله هنوز نهایی نشده؛ اما منبعی که نخواسته نام‌اش فاش شود، گفته که این اتفاق بزودی رخ می‌دهد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که Verizon سایت AOL را که اکنون ۷۰۰ میلیون کاربر دارد را هم خریداری کرده و با خرید یاهو می‌تواند میزان کاربرن خودش را به ۲  میلیارد نفر برساند. البته Verizon قصد دارد تنها بخش فعالیت‌های اینترنتی یاهو را خریداری کند و پس از این اقدام، یاهو همچنان به فعالیت خودش در زمینه‌های دیگر ادامه می‌دهد.

شرایط یاهو در طول سال‌های گذشته عجیب بوده است. «ماریسا مایر» (Marissa Mayer) از سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد و در حالی که تغییرات زیادی را در یاهو به وجود آورد و توانست شرایط این شرکت را اندکی بهبود ببخشد، نتوانست سرویس‌های موفقی را در اختیار کاربران قرار دهد. این اتفاق باعث شد که در طول سال گذشته و اوایل امسال شایعات درباره‌ی فروش برخی از فعالیت‌های اصلی یاهو بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این اتفاق در طول روزهای آینده رخ می‌دهد.

‌‌‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه