آیفون ۷ به دیجی‌کالا مگ آمد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۱۰ روز پیش شرکت اپل طی مراسمی از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. دو روز پیش، فروش جهانی آیفون‌ها شروع شد و امروز ما در دیجی‌کالا مگ این فرصت را پیدا کردیم تا از نزدیک با آیفون ۷ ملاقات کرده و با آن کار کنیم.

حتما طی ساعات آینده با چند بررسی ویدیویی همراه شما خواهیم بود. منتظر نقد و بررسی کامل ما هم باشید. اما تا آن موقع بیایید ببینیم از آیفون ۷ و ۷ پلاس چه می‌دانیم. آیفون‌های جدید از نظر طراحی با آیفون ۶ و ۶s فرق زیادی ندارند. خطوط آنتن از پشت آیفون حذف شده ولی ردپای این خطوط همچنان در پشت دستگاه باقی مانده است. دیگر خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیست؛ اما اپل فکرش را کرده و یک هدفون EarPod جدید با اتصال لایتنینگ را در جعبه‌ی آیفون قرار داده است. البته این شرکت یک هدفون بی‌سیم با نام AirPods را هم معرفی کرده که باید بابتش ۱۵۹ دلار پول بپردازید. این شرکت در آیفون‌های جدید از پردازشگر A10 استفاده کرده که گفته می‌‌شود ۴۰ درصد از A9 سریع‌تر است. آیفون ۷ با ۲ گیگابایت رم و آیفون ۷ پلاس با ۳ گیگابایت رم روانه‌ی بازار شده‌. آیفون‌های جدید دیگر مدل ۱۶ گیگابایتی ندارند و با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. این دو آیفون در رنگ‌‌های رزگلد، طلایی، نقره‌ای، مشکی تیره و مشکی پیانویی (براق) تولید شده‌اند. دو رنگ مشکی آیفون ۷ سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. یکی از آن‌ها مشکی براق است که اپل به آن می‌گوید ‘Jet Black’. رنگ مشکی دوم هم مات است که اپل آن را Black خطاب می‌کند.

خلاصه این‌که آیفون جدید به دیجی‌کالا مگ آمده. طی ساعات آینده با جعبه‌گشایی، مقایسه و نقد و بررسی آیفون ۷ با شما خواهیم بود. منتظر بررسی‌های ما باشید.

 

digi_buy_label5-1

آیفون ۷

digi_buy_label5-1

آیفون ۷ پلاس

   ‌

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۸ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    سلام میشه بگین کی موجود میشه و به فروش میرسه؟؟؟
    ممنون ؟؟؟

  2. Avatar احمد

    اگر می گند اپل امسال فروش کمتری دارد ٫ بخاطر شرکت بمب تولید کن سامی نیست یا به خاطر اینکه ایفون ۷ خوب نباشد . به خاطر اینکه دو سال پیش اپل در فروش گوشی رکود بی سابقه ی زد و از طرفی جهان گوشی تغییر ان چندانی نکرده که( توی همه برندها) تا مردم بخواهند گوشی که ۳ سال پیش گرفتند عوض کنند . شما ببین بازی معروف پوکمن گو روی ایفون ۴ بدون مشکل اجرا می شود . واقعا ادم انتظار یک انقلاب مشابه انقلاب ایفون ۱ را تو گوشی ها می کشد . کاشکی واقعیت مجازی مثل تلویزیون های ۳ بعدی نشد و دنیای الکترونیکی را به صورت انقلابی تکون بدهد.

  3. Avatar Ar

    و اضافه کنم علاوه بر خطر جانی که داره ممکن اگه روی میز شما باشه کامپیوتر و لپ تاپتون و یا ممکن هر جا که بذارید کنار تلوزیون یا کنسول بازی اون هارو هم نابود کنه شاید هم توی ماشین . من که خطر جانی ومالی
    نمیکنم ولی برای چاهرشنبه سوری خیلی خوبه وسامسونگ منو ناامید کرد و رقبا مانند سونی و اپل و
    الجی خطر جانی نداشتن تا الان

  4. Avatar Ar

    درسته که سامسونگ تعویض میکنه اما اگر گوشی تو دستم یا کنارم ترکید سامسونگ بدن منم تعویض میکنه؟

    1. Avatar مهدی

      آره خوب منم موافقم سامسونگ با
      نوت ۷شکست خورد البته اگه بدن منم گارانتیرتعویض کنه نوت ۷ میخرم

  5. Avatar Ar

    من خودم طرفدار سامسونگم اما تو نوت ۷ اشتباه بزرگی کرد و بقیه رقبا از جمله اپل شکستش دادن

  6. Avatar علیرضا

    کی میارید برای فروش ؟

  7. Avatar محمد کاظمی نوری

    نظرات فقد چرت و پرت.خوب آیفون هم خم میشد.ایفون کم ایراد نداشت.مشکل انتن دهی.باز دم سامی گرم مجانی همرو برگردوند

    1. Avatar امیر

      اون موقع استیو جابز میگفت گوشیو اشتباه دستتون میگیرید که آنتن نمیده،ولی سامسونگ همه گوشیارو جمع کرد،اپل کوچک ترین ارزشی برای مشتریاش قائل نیست

    2. Avatar سام

      خم بشه انتن نده
      جانتو که نمیگیره؟ توت بخری جان و مالتو با هم و توامان میگیره تازه ممکنه خونه و ماشینت رو هم نابود کنه

      1. Avatar Ar

        سام جان من هم با شما موافق هستم حداقل جان و مال آدم در امانه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه