[ویدیو] آیفون ۶s در برابر گلکسی نوت ۷؛ کدام گوشی در برابر ضربه مقاوم‌تر است؟

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتما این اتفاق برای شما پیش آمده که گوشی از دست‌تان بیافتد. اتفاقی که اصلا خوشایند نیست. در این حالت گوشی حتما یک آسیب جزیی می‌بیند و در بدترین حالت ممکن است صفحه نمایش آن بشکند و حتی گوشی دیگر روشن نشود. همین موضوع باعث شده که خیلی‌ها تلفن‌های همراه هوشمند را در برابر ضربه‌ و افتادن آزمایش کنند. بار اولی نیست که چنین آزمایشی انجام می‌شود و قطعا با آخر آن هم نخواهد بود. در این آزمایش دو گوشی پرچم‌دار سامسونگ و اپل با هم رقابت می‌کنند.

آیا آیفون ۶s در برابر ضربه مقاوم‌تر است یا گلکسی نوت ۷؟ هر دو گوشی ظاهر لوکس و بسیار شکننده‌ای دارند  و این موضوع در نوت ۷ با بدنه‌ی شیشه‌ای بیشتر به چشم می‌آید. اگر یکی از آن‌ها را دارید، اصلا علاقه‌ای به افتادن آن‌ها نخواهید داشت. پس بهتر است همیشه از گوشی خودتان به بهترین شکل نگهداری کنید؛ اما اگر می‌خواهید بدانید که چه اتفاقی در زمان افتادن این گوشی‌ها رخ می‌دهد بهتر است ویدیوی زیر را ببینید. دیدن این ویدیو می‌تواند شما را برای رویایی با این اتفاق آماده کند و حتی می‌تواند باعث شود که شما بیش از پیش مواظب آیفون ۶s یا گلکسی نوت ۷ خودتان باشید. در این آزمایش مشخص شده که نوت ۷ بسیار قوی‌تر از گلکسی S7 اج است.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۷ دیدگاه
  1. علی

    دوست عزیز alex لطفا قبل از اینکه نظرات کارشناسانه تونو رو ارایه بدید بهتره قبلش برید تحقیق کنید تا اطلاعات غلط ارایه ندهید.
    شرکت سامسونگ محافظ قاب تولید نمیکنه و تنها تولید کننده محافظ ، چه پشت و چه در جلو از گوریلا گلس ۵ استفاده شده و انحصاراً برای این محصول محافظ خمیده تولید کرده که حتی تو نشست های خبری عنوان کرده اند که گوریلا گلس ۵ در نوت ۷ بخاطر وجود خمیدگی ممکن است عملکرد دقیق و مورد انتظار کارشناسان ما را براورده نکنه(کورنینگ). البته کمپانی olixar بعد از معرفی نوت ۷ هم محافظ قاب ثانوی رو ارایه کرده.

  2. مرتضی

    این تست از اولش معلوم بود چی میشه
    اپل قبلا هم عملا نشون داده تو بحث کیفیت و مقاومت حرف زیادی برای گفتن نداشته

  3. alex

    تست جذابی بود! محصول سامسونگ با توجه به خمیدگی که داره بازم ۵۰ بار افتاد و سالم موند!
    سامسونگ از تکنولوژی کورنینگ گوریلا گلس استفاده کرد و در نوت ۷ استفاده کرد چون همونطور که میدونید کورنینگ تولید کننده اصلی نیست و سامسونگ این محافظ رو خمیده هم طراحی کرده پس فقط تکنولوژی گوریلا گلس استفاده شده و گوریلا تخصص فناوری ادج رو نداره.
    حالا به اونش کاری ندارم مهم اینه که کیفیتش خیلی بالاست و مقاومه
    راستی تو یه تست دیگه آیفون بار دوم افتاد خراب شد و کلید خانه اونم از توش درومد!
    کم کم داره از سامسونگ خوشم میاد!

  4. حسین

    جناب Ali S شما دیگه خیلی ناجور سینه چاک سامسونگ هستی باوو شب خوابیدی یزر بالشتت رو نگاه کن ببین عشقت سامسونگ پولی چیزی برات گذاشته یا نه. بسه دیگه مگه سهام دار این شرکت ها نیستین که انقد خودتونو میکشین. شما تا فردا بیای اینجا بگی سامسونگ عالیه هیچ کس قبول نمیکنه. من خودم هواوی دارم ولی تو این مدت خوب بهم ثابت شده چه گوشی هایی با کیفیت هستن و چه گوشی های نیستن. گوشی های با کیفیت فقط اپل بعد اچ تی سی البته هواوی هم نسبت به قیمت خوبشم کیفیت عالی رو ارایه میده ولی سامسونگ رو دیگه نگین که خندم میگیره چون هم خودم نوت ۵ داشتم هم داداشم اس ۶ و کلا با ضرر دادیم رفت. در ضمن این کیفیت صفحه نمایش سامسونگ نیست بلکه مقاومت گوریلا گلس ۵ هست که انقد عالی کار میکنه.

    1. sepehr

      خود سامسونگ به خاطر انفجار های این نارنجک دستی عرضه رو متوقف کرده . کلا note 7 ابروی سامی رو برد. فقط داعش اینجا ناراحته که این نارنجک دستی عرضه اش بیفته عقب خخخخخ

      1. captain

        یه بار ترکید فقط
        اونم تقلبی و با شارژر غیر اصلی

    2. Ali S

      بله سینه چاک سامسونگ هستم، باید هم بود محصول با کیفیت رو باید حسابی ازش طرفداری کرد و من به سلیقه خودم و برند محبوبم افتخار میکنم. اصلا لازم نیست من بگم سامسونگ عالیه همین که کارشناسان تیم تحریریه دیجیکالا که بیشترشون آیفون دارند اینهمه از کار با نوت ۷ به وجد اومدن گویای همه چیز هست و حرف شما هم حقیقت رو عوض نمیکنه. دایی من موبایل فروشی داره خودمم بعضی وقتا میرم کمکش. بهم ثابت شده کدوم گوشی با کیفیته کدوم نیست. خودم ۱ سال و نیم اس۶ دارم هنوز یک پرچمدار عالیه هیچی هم کم نداره. آره شما راست میگی گوشی اپل خیلی با کیفیته دیدیم تو تست چطوری با خاک یکسان شد؛ حرف از کیفیت آیفون نزن که هنوز یادمون نرفته چطوری با دست میشد کامل تاش کرد… اچ تی سی ۱۰ هم ۳۲ بار مقاومت کرد که به پای نوت ۷ نمیرسه. اصلا ما بگیم گوریلا ۵ تاثیر داشته نه سامسونگ (هرچند نمیدونی خود سامسونگه که محافظ اج میسازه) پس چطور اس۷ اکتیو با گوریلا گلس ۴ از همه گوشی های لیست مقاوم تره!
      دیگه وقتی انقدر با تعصب با سامسونگ مخالفت میکنی که حتی هواوی رو هم از اون بهتر میدونی من چی بگم آخه؟ فقط میگم خدا کنه یه روز بتونی صاحب یکی از پرچمدارای سامسونگ بشی….. تمام. ممنون از جناب نوردوست ببخشید وقتتونو گرفتم.

  5. Ali S

    تو دوربین سامسونگ جلو تره
    تو باتری سامسونگ جلو تره
    تو بحث صفحه نمایش سامسونگ جلو تره
    تو طراحی که سامسونگ جلو تره
    تو امکاناتم سامسونگ جلو تره
    تو امنیت که بازم سامسونگ جلوتره
    تو کیفیت ساخت بازم جلو تره
    حالا باز که اپل جلوی سامسونگ به خاطر کیفیت ضعیفش کم آورده و نوت ۷ مقاوم تر بوده میشه آجر؟ بدون هیچ قابلیتی؟؟ اینا همش تعصب نیست؟؟؟ بسه دیگه حالا یه تست بوده…. خوبه حالا آیفون تو تست باخته بعد اینجوری میکنید!!! وای به حال وقتی که برنده میشد؟؟؟

  6. Ali S

    میبینم که
    طرفداران فوق متعصب هنوز خیلی رو دارن و دارن حرص میخورن…………
    مجبور نیستی الان دفاع کنی لا اقل بشین دو روز نیا اینجا …
    خیلی جالبه هرروز میخوام بیام اینجا و به ایراد گرفتن! از گوشی فوق لوکس و با کیفیت سامسونگ ساعت ها بخندم

  7. Ali S

    ترو خدا ببین این جناب سام هر طور شده میخواد از این تست هم دفاع کنه!!!!!!
    کم آورده به سامسونگ میگه آجر
    آخه تو که انقدر متعصبی از تکنولوژی چی میدونی
    ۱۵۰ تا هم اکانت داری
    از دنیا عقبی آیکپتون له شده حالا به زور میخواید بگید آیفون خوبه؟ نه نیست . آیفون تا حالا فقط یه تست سرعت اونم ۱ دقیقه از سامسونگ بوده که اونم واسه برنامه ها و کیفیت صفحه نمایشه بیخودشه. بقیه آیفون ماسته همش

    1. Arsalan

      درود بر تو با این حرف های منطقیت
      این سام را ولشکن ، خودش هم خوب میدونه اپل هیچه جلوی سامسونگ اما فقط طرفداری از این سیب گندیده میکنه. تنها حرفش هم آجره ، که باید بیشتر نسبت به اپل بدیم تا سامسونگ
      .
      .
      .
      فقط سامسونگ

    2. !12sam

      قربون آدم چیز فهم
      فقط بلدن روی سامسونگ اسم بذارن
      اصلا یه پدیده ای هستن کلا… تست رو آیفون واگذار کرده حالا از حرصشون میگن آجر بوده…. اینا حقشونه همون آیکپ با قابلیت خم شدن بخرند. اپل خیلی وقته ثابت کرده محصولاتش از نظر کیفیت خیلی پایین تر از سایرین هستند… اون از سال قبل که آیفون ۶ رو تست کرد وقتی از نیم متر افتاد شکست…. اون از آیفون ها که خیلی راحت با دست تا میشدن، اونم از ترکیدن ناگهانی آیفون ها که ۳ بارشو فقط دیجیکالا خبر گذاشت(اونموقع یه سایتی به اسم دیجیکالا نیوز بود که الان حذف شده و جاشو دیجیکالا مگ گرفته… کلا اپل همیشه بی کیفیت بوده و هست…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه