آیفون ۷ مدل ۱۶ گیگابایتی نخواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به جدیدترین شایعات منتشر شده درباره‌ی آیفون ۷ به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد ندارد این گوشی را با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت عرضه کند و حداقل میزان حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند مدل پایه‌ی آیفون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود.

«کن وانگ» (Ken Wang) که رییس بخش تحقیقات شرکت IHS Technology است، گفته مدل پایه‌ی آیفون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود.

استفاده از دو گیگابایت رم روی آیفون چیز جدیدی نیست و قبلا روی آیفون ۶s و آیفون SE این مقدار رم را دیده بودیم. البته میزان حافظه‌ی داخلی روی آیفون ۷ خبر جالبی است. در سال‌های گذشته کاربران از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای مدل پایه‌ی آیفون ناراضی بودند. افرادی که این مدل را خریداری می‌کردند، فضای کمی برای ذخیره سازی فایل‌ها در اختیار داشتند. از آنجایی که آیفون‌های جدید قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را دارند، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی فضای مناسبی نیست و به همین دلیل اپل حداقل حافظه‌ی داخلی آیفون ۷ را به ۳۲ گیگابایت افزایش داده است.

البته شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون ۷ پلاس یک مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت که این مدل قطعا مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که به دستگاهی با حافظه‌ی زیاد نیاز دارند.

منبع: Mobi Picker

‌‌‌‌

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar x

    خیلی خوب میشه(اگه بشه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه