قیمت آیفون ۸ احتمالا ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های آیفون هیچ وقت به عنوان محصولات ارزان قیمت شناخته نمی‌شدند. در حقیقت آیفون یکی از گران قیمت‌ترین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که آیفون ۸ هم همین روند را دنبال می‌کند؛ اما شایعات جدید می‌گویند که قیمت آیفون ۸ یا هر آیفونی که در شهریور ماه سال ۹۶ معرفی می‌شود از تمام گوشی‌هایی که اپل تا این لحظه راهی بازار کرده، بیشتر خواهد بود.

براساس اطلاعاتی که در سایت Fast Company قرار گرفته، به نظر می‌رسد که آیفون بعدی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. گفته شده که این اطلاعات از منابع نزدیک به اپل منتشر شده است. شایعات می‌گویند که آیفون ۸ به صفحه نمایش OLED مجهز شده و اندازه‌ی بزرگ‌تری هم دارد. به احتمال زیاد دوربین دوتایی هم در برای آن در نظر گرفته شده است.

گفته شده که این تلفن همراه هوشمند به سیستم شارژ سریع‌ هم مجهز شده و از طراحی جدید بهره می‌برد. به احتمال زیاد این گوشی دکمه‌ی مخصوصی برای سنسور تشخیص اثر انگشت ندارد و این سنسور به زیر صفحه نمایش منتقل شده است. این ویژگی‌ها باعث شده که قیمت آیفون بعدی گران‌تر از مدل‌های قبلی باشد. درحال حاضر آیفون ۷ پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۹۶۹ دلار قیمت دارد و حالا احتمال دارد که آیفون ۸ با قیمت ۱۰۰۰ دلار از تمام گوشی‌های اپل گران‌تر باشد.

منبع: fastcompany

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. نامی

    اگر همینطور باشه که دیگه من آیفون نمی خرم

  2. امیر

    چقدر راحت قیمتها رو بالا میبرن سامسونگ هم همینو گفته.اینقدر آدم هم هست که منتظرن ببینن کی میاد فقط.بیشتر آدمهایی هم که همچین گوشیهایی رو میخرن بخاطر خاص بودن و چشم و هم چشمی هست فقط همین. فقط خوش به حال اونایی که مادیات براشون ارزش نداره و وضع مالیشون خوبه و راحت میتونن بخرن.

  3. قاسم

    هر روز دارن گرونتر میکنن فقط
    ای کاش واقعا تغییر با ارزشی هم داشتن محصولات جدید
    چه آیفون چه اندروید
    همین اپل ابتدا صفحه نمایش گوشی های سامسونگ و مسخره میکرد
    جالبه چقدر ساده تغییر میکنه تبلیغاتشون
    یکی نیست ویدیوهای اون زمان تمسخر های اپل و بذاره جلوش بگه بفرما تو که میگفتی این خوب نیست که …

  4. gold

    چه خبره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه