آیفون ۸ صفحه نمایش خمیده‌ی ساخته‌ی سامسونگ دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که سامسونگ و اپل رقابت سختی با هم دارند؛ اما شریک‌های تجاری یکدیگر هم به حساب می‌آیند. در واقع سامسونگ همیشه یکی از تامین کننده‌های اصلی قطعات ساخت آیفون بوده است. این همکاری در ساخت آیفون ۸ هم ادامه دارد و شایعات امروز به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون بعدی به صفحه نمایش OLED خمیده ساخت سامسونگ مجهز شده است.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Korea Herald آیفون ۸ از صفحه نمایش OLED خمیده پلاستیکی بهره می‌برد و گفته شده که صفحه نمایش آن شیشه‌ای نخواهد بود. در این خبر گفته شده که سامسونگ ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش خمیده OLED برای اپل تولید خواهد کرد.

صفحه نمایش OLED پلاستیکی در ساخت صفحه نمایش خمیده‌ی گلکسی S7 اج هم استفاده شده بود و به همین دلیل قرار است روی آیفون ۸ هم قرار بگیرد. البته هنوز مشخص نشده که آیا تمام مدل‌های آیفون بعدی با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شوند یا خیر؛ اما در شایعات گفته شده که قطعا یک مدل از iPhone 8 چنین صفحه نمایشی خواهد داشت و به احتمال زیاد از قلم مخصوص هم پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که سال آینده، سالگرد ۱۰ سالگی آیفون به حساب می‌آید، قطعا محصول شگفت‌انگیزی راهی بازار خواهد شد.

منبع: Korea Herald

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    اپل آیفون ۸ پلاس اس اگر جرئت داره با اس ۸ سامسونگ در بیفته اس۸ دودمان اپل رو به باد میده

    1. Avatar ارش

      والا از اخرین باری که من خودم گوشی سامسونگ اس ۲ داشتم دکمه هوم رو از اپل کپی کرده بود تا الان هم هر سال داره یه چیز و کپی میکنه حتی رنگ گوشی ها هم از خودش نمیزنه باز از اپل کپی میره … کسی که ایده خلاقانه نداره و کپی هستش محکوم به نابودی توی ۲ سال اخیر هم اپل هم از این مشکل داره رنج میبره نو اوری خاصی نداره ولی باز نسبت به سامسونگ خیلی بهتره

  2. Avatar Next is Now

    همه چیز اپل مال سامسونگِ

  3. Avatar ///mahdispd

    قابل توجه اپلی ها ک میگن از اپل همش کپی میکنه و اپلو ب رخ ما میکشن این اپل ب سامسونگ نیاز منده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه