اتومبیل بدون راننده‌ی اپل برای تست رانندگی آماده شده است

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه مشخص شده بود که شرکت اپل روی ساخت یک اتومبیل بدون راننده الکترونیکی کار می‌کند. حتی در گذشته اپل با شرکت BMW هم برای ساخت این اتومبیل وارد مذاکره شده بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، خودروی بدون راننده شرکت اپل تا مدتی دیگر در مکان‌های عمومی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

پروژه خودروی بدون راننده اپل با اسم رمز تایتان شناخته می‌شود. براساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی گاردین منتشر شده، اپل با افرادی از سازمان DMV (دپارتمان وسیله‌های نقلیه موتوری ایالت کالیفرنیا) درباره خودروی خودش صحبت کرده است. این ملاقات در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ آگوست) انجام شده و در آن مشاور حقوقی اپل با قائم‌مقام سازمان DMV گفت و گو کرده‌اند.
در این اطلاعات مشخص شده که اپل درباره مقرارت موجود درباره خودروی‌های بدون راننده با این سازمان صحبت کرده است. همچنین مشخص شده که اپل قصد دارد به زودی این خودرو را برای تست رانندگی در محیط‌های عمومی آماده کند. گاردین گفته است که کار ساخت این اتومبیل بدون راننده در مراحل پایانی است و اپل ممکن است به زودی آن را معرفی کند.
به احتمال زیاد اپل تا این لحظه آزمایش‌های مختلفی را روی این اتومبیل انجام داده و اکنون زمان آن فرا رسیده تا این محصول در مکان‌های عمومی هم مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل مشخص شده که این شرکت زمان زیادی را صرف ساخت خودروی بدون راننده خودش کرده است. درحالی که هنوز این اتومبیل از سوی اپل به شکل رسمی معرفی نشده، مقامات سازمان DMV گفته‌اند که جلسه آن‌ها با این شرکت برای بررسی یک اتومبیل بدون راننده بوده است.
صحبت‌های منتشر شده را می‌توان یک تایید غیر رسمی برای اتومبیل بدون راننده اپل دانست. متاسفانه هنوز مشخص نیست که این اتومبیل در چه زمانی و در کجا آزمایش خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد در زمان تست این خودرو اطلاعات دیگری از آن منتشر شود.

منبع: TechRadar

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه