احتمالا نکسوس جدید HTC با نام Sailfish به اسنپ‌دراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود

۲۴ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس مجموعه‌ای از شایعات متوجه شدیم که شرکت HTC ساخت دو گوشی از گوشی‌های جدید نکسوس را به عهده دارد. نام یکی از این گوشی‌ها Sailfish است و پیش از این گمان می‌کردیم این گوشی به یک تراشه اسنپ‌‌دراگون ۸۲۰ مجهز است. تراشه‌ای که برای گوشی‌های رده‌بالا تراشه استانداردی محسوب می‌شود.

حال آخرین اخبار نشان می‌دهند که احتمالا گوشی Sailfish تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ خواهد داشت. این موضوع از این نظر جالب است که تقریبا برخلاف همه شایعات قبلی است و هرآنچه می‌دانستیم را به چالش می‌کشد. باید به این نکته هم اشاره کرد که پیشتر تصویر یک بنچمارک از این گوشی هم منتشر شده بود که تراشه به کار رفته در آن را تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ معرفی می‌کرد. اما هم ممکن است بنچمارک به کلی جعلی باشد و هم اینکه احتمال دارد گوشی‌ای که در بنچمارک استفاده شده یک نمونه اولیه از مدل Sailfish بوده که روی آن تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ نسب شده بوده است. به هر حال شک و تردید‌ها در این زمینه کاملا برطرف نشده‌اند.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که احتمالا گوشی‌های جدید نکسوس در روز ۴ اکتبر (سه‌شنبه ۱۳ مهر) معرفی خواهند شد.

‌‌

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    سلام
    ممنون بابت خبر
    میشه لطف کنین بگین گوشی های نکسوس دقیقا تا چند وقت آپدیت میشن
    ممنون

  2. Avatar mohamma:D

    با سلام و خسته نباشید.
    سوالی که دارم و ممنون میشم چه در غالب مقاله چه به صورت پاسخ به اون جواب بدید این است که دقیقا چه تفاوتی بین گوشی های نکسوس هر شرکت با سایر مدل های گوشیش هست. مثلا گوشی نکسوس اچ تی سی مزیت خاصی نسبت به سایر مدل های اچ تی سی داره یا نه؟ یا رابط کاربریش متفاوته؟ یعنی اساسا تعریف دقیق گوشی های نکسوس چی هست.
    و چرا گوگل ساخت نکسوس رو به عهده شرکت های مختلف میذاره؟ یا شرکت ها ی مختلف این کارو قبول می کنند؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه