احتمالا گوشی گلکسی S7 درگاه کارت حافظه خواهد داشت

۲۶ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Galaxy S7

راست و دروغ‌های زیادی درباره‌ی ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S7 شنیده می‌شود و تا زمانی که خود این شرکت یا منابع موثق اعلام نکنند، نمی‌توان به انواع شایعات و خبرهایی که از تاریخ رونمایی، نسخه‌ها، دوربین، اکسسوری و غیره به گوش می‌رسد اعتماد کرد.

صفحه‌ی نمایش ۴K و دوربین با لنز دوگانه هم از دیگر ویژگی‌هایی بود که اخبار مختلف تا کنون به این دستگاه نسبت داده‌اند.

در یک خبر، صحبت از افزودن کیبورد فیزیکی به این دستگاه بوده که گفته می‌شد به عنوان یک قابلیت افزوده برای کاربرانی که دوست دارند با دکمه‌های فیزیکی کیبورد کار کنند، طراحی شده است. و بار دیگر و در جای دیگر خواندیم که S7 یک مدل Premium Edition خواهد داشت که فقط و فقط در کرده عرضه می‌شود. صفحه‌ی نمایش ۴K و دوربین با لنز دوگانه هم از دیگر ویژگی‌هایی بود که اخبار مختلف تا کنون به این دستگاه نسبت داده‌اند.

یکی از بیش‌ترین شایعه‌هایی که دایم تغییر کرده هم در مورد تاریخ عرضه‌‌ی آن بوده است که یک‌بار دی، یک بار بهمن و آخرین بار دوم اسفند اعلام شد. و تمام این‌ها با پیشوندهایی مثل «احتمال دارد، گفته می‌شود، شایعه شده» نقل شده‌اند.

samsunggalaxy-S6---S7-2-(1)

حالا یکی جدیدترین شایعه‌ها این است که گلکسی S7 بر خلاف گوشی‌هایی که سامسونگ در سال ۲۰۱۵ عرضه کرده بود، درگاه کارت‌خوان حافظه خواهد داشت؛ در حالی که طراحان به تدریج این ویژگی را از گوشی‌های ظریفی که جدیدا ساخته می‌شوند برداشته‌اند.

حرف‌هایی هم راجع به نمایشگر آن به گوش می‌رسد؛ گفته می‌شود نمایشگر گلکسی S7 معادل ۵٫۲ اینچ و کاملا تخت است اما S7 اج ۵٫۷ اینچی با حاشیه‌ی منحنی است.

App_Empire_News2

منبع: Samsung.hdblog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar اشکان

    سامسونگ هم مثل اپل کارت حافظه رو فدای قدرت و سرعت کرده که البته کار درستیه چون حداقل اندروید otg ساپورت میکنه و یکم از مشکل حافظه حل میشه
    سامسونگ هیچ وقت حماقت نمی کنه و ۴K برای گوشی نمیذاره مگه اینکه مثل سونی عمل کنه که اونم ارزششو نواره

  2. Avatar A

    فقط و فقط در کره
    لطفا اصلاح شود
    از مطلب بسیار خوبتان متشکرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه