احتمال عرضه‌ی آیپد پرو در روز ۲۲ آبان ماه

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ipad pro

در شایعات گذشته، گفته شده بود که شرکت اپل قصد دارد آیپد پرو را در آبان ماه راهی بازار کند. در خبرهایی که به تازگی منتشر شده، احتمال عرضه‌ی این تبلت در تاریخ ۲۲ آبان قوت گرفته است.

احتمال عرضه‌ی آیپد پرو در تاریخ ۲۲ آبان ماه بسیار زیاد است.

در شایعات قبلی گفته شده بود که آیپد پرو در تاریخ ۲۰ آبان راهی بازار می‌شود، اما در خبرهای جدید گفته شده که اپل تبلت جدید خودش را در تاریخ ۲۲ آبان عرضه خواهد کرد. براساس گزارش‌های منتشر شده، در حالی که اپل هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این محصول را اعلام نکرده، آیپد پرو در تاریخ ذکر شده راهی بازار می‌شود.

این تبلت ۱۲٫۹ اینچی شرکت اپل در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری در مدل‌هایی با حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. قیمت مدل وای-فای این محصول با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت ۷۹۹ دلار و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ۹۴۹ دلار خواهد بود. مدل ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از وای-فای و شبکه‌ی LTE هم با قیمت ۱۰۷۹ دلار منتشر می‌شود.
از تراشه‌ی A9X برای این محصول استفاده شده که قدرت خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 هم روی آن قرار گرفته که با کیفیت Full HD فیلم‌برداری می‌کند.

ipad pro

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    ببخشید ولی این همیشه ثابت شده که اپل همیشه جلوترینه الان اولا کدوم گوشی تاچ۳D داره اپل داره تا ایفون حسگر اثر انگشت اورد سامسونگ و بقیه هم اوردن دوما این که این نوع تبلت هارو به غیر از مایکرو سافت شرکت های دیگه هم زدن و اینکه سامسونگ یک بار بهای تقلید رو پرداخته هه

  2. Avatar ali.s

    کپی قشنگی از سامسونگ و ماکروسافت کرده
    صبر کن ببینم اپلی ها کجا رفتن!!!!!؟؟

    1. Avatar سجاد

      تبلت هیبریدی و تقلید آیپد پرو از مایکروسافت البته به اعتقاد شماست که به نظر من هر وقت اپل سیستم عامل مک رو روی تبلت آیپد ارایه کرد شما بگید تقلید از مایکروسافت. در ضمن دیگه همه به این رسیدند که اندازه سایز نمیتونه تقلید باشه و به نام کسی ثبت شده باشه هرچند که بازم آیپد پرو از نظر سایز استاندارد خودش رو داره و صفحه اش دو برابر آیپد ایر طراحی شده تا بتونه دو تا برنامه رو کنار هم در حالت فول سایز باز کنه (کنفرانس معرفیش رو ببنید متوجه میشید که آیا نوآوری ای داره یا همش تقلیده!)
      آیپد از اولین سال تولیدش کیبورت جانبی متصل و مدلهای وایرلس داشته ولی ظاهرا شما حافظه تون یاری نمیکنه! حالا کیبورد کامل شده و نوع اتصالش متفاوت شده ولی چون ظاهرا شبیه مال مایکروسافت شده که خودمم اینو قبول دارم همه میگن از مایکروسافت تقلید کرده که واقعا مسخره است
      فراموش نکنید که سیستم عامل آیپد پرو همون iOS هستش که حالا در ورژن ۹ در اوج بلوغ خودش تا به امروزه و تونسته ویژگیهای خوبی برای صفحه بزرگ آیپد پرو بیاره و کیبورد و قلم بی نظیرش.
      یکمی منصفانه فکر کنید و البته در مورد بعضی مسایل هم بیشتر اطلاعات کسب کنید.
      در ضمن شما اسم سامسونگ رو هم آورده بودی ، خواستم بگم سامسونگ توی هیچ کدام از محاسبات و مقایسات با اپل نمیگنجه و این مسایل فقط برای رفع ابهام در مورد کپی از مایکروسافت 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه