احتمال عرضه‌ی گوشی گلکسی S7 در بهمن ماه

۱۵ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار و شایعاتی که در منابع خبری مرتبط منتشر شده، گلکسی S7 در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که گلکسی S7 در دی ماه معرفی و در بهمن ماه عرضه شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S7 پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای است و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه خواهد شد. اما سوال اینجاست که دقیقا چه زمانی؟ براساس شایعه‌ای که قبلا منتشر شده بود، این گوشی در دی ماه عرضه خواهد شد که زودتر از آن چیزی است که پیش‌بینی می‌شد.

اما با توجه به جدیدترین شایعه‌ای که منتشر شده، گفته می‌شود این گوشی در ماه بهمن عرضه خواهد شد. جزییات مربوط به این موضوع کمی مبهم است. این احتمال وجود دارد که گلکسی S7 در ماه ژانویه معرفی و در فوریه عرضه شود؛ یا اینکه تاریخ عرضه‌ی گوشی در دی به بهمن موکول شده باشد. در هر صورت، این اخبار فقط در حد شایعه است و باید به دیده‌ی شک و تردید به آن نگاه کرد.

گوشی گلکسی S6 که اوایل سال میلادی جاری عرضه شده بود، قبل از همایش جهانی موبایل (MWC) معرفی شد. بنابراین، عرضه‌ی گلکسی S7 درماه فوریه (بهمن) منطقی‌تر به نظر می‌رسد. این طور که به نظر می‌رسد گلکسی S7 احتمالا در سه مدل ارایه خواهد شد.

همچنین شایعاتی دیگری نشان می‌دهند که در یک مدل از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در مدل دیگر از تراشه‌ی «اگزینوس» (Exynos)، ساخت خود سامسونگ استفاده خواهد شد. این مدل ها هم هر کدام به بازارهای متفاوتی ارایه می‌شوند.

منبع: G for Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    این عکس فقط یه مدله که اصن توسط سامسونگ ساخته نشده 😐 دیجی کالا لطفا مدل عکس گذاشتن رو تغییر بده و به جای این یه آرم سامسونگ بزاری کافیه

  2. Avatar amir

    چقدر زشته
    حالا واقعا اینطوریه؟؟؟؟؟

    1. Avatar Mohammad3861

      نه بابا!!! حالا حالا ها صبر کن! این کاره یه طراحه مزخرفه!

  3. Avatar محسن

    این که شبیه Xperia C5 Ultra هست! 😐

    1. Avatar Mohammad3861

      حالا کی گفته این طوریه؟؟؟ یکی اومده یه طراحی کرده گفته این طوری باشه ?

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه