احتمال معرفی PS4 Neo در مراسم PlayStation Meeting قوت گرفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی رسما دعوت‌نامه‌ی مراسم PlayStation Meeting امسال را برای رسانه‌های مختلف ارسال کرد. این اقدام سونی قطعا یک معنای مهم خواهد داشت و آن هم معرفی کنسول PS4 Neo است. سونی اعلام کرد که مراسم PlayStation Meeting امسال در تاریخ ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود. البته دیروز هم شایعه شده بود که این کنسول در همین تاریخ معرفی خواهد شد.

کنسول پلی‌استیشن نیو در تاریخ ۱۷ شهریور ماه و در مراسم PlayStation Meeting معرفی خواهد شد.

مراسم سونی در شهر نیویورک خواهد بود و کاملا انتظار داریم که کنسول جدید پلی‌استیشن در آن معرفی شود. از آنجایی که هدست‌های واقعیت مجازی Playstation VR هم مدتی دیگر راهی بازار می‌شوند، باید منتظر این کنسول جدید باشیم. قدرت این کنسول می‌تواند تاثیر زیادی روی اجرای بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشد.

همچنین باید منتظر نمایش بیشتر این محصول در نمایشگاه TGS باشیم. کنسول پلی‌استیشن نیو قدرت بیشتری در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ معمولی دارد و با تلویزیون‌های ۴K سازگار خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر نشده و نمی‌دانیم که از نظر سخت افزاری چقدر به کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نزدیک است. به هر حال در هفته‌های آینده با این کنسول ویژگی‌های جدیدی که دارد بیشتر آشنا می‌شویم.

منبع: VG247

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهسا

    اپل جان کجایی… خپل پر مدعایی که میخواستی همه چیز را تصاحب کنی… باید خپل بره فعلا درس یاد بگیره و بدونه که همه چیز تبلیغات و فریب و توهم نیست…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه