از کنفرانس بتسدا در E3 2017 چه انتظاراتی داریم؟

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

نمایشگاه E3، بزرگ‌ترین مراسم و اتفاق سالانه‌ی صنعت بازی است. کنفرانس‌هایی که در کنار این نمایشگاه هر ساله برگزار می‌شود، میزبان بزرگ‌ترین رونمایی‌های و معرفی‌های بازی است. شرکت بازی‌سازی بتسدا، دو سالی است که برای خودش در رویداد E3 کنفرانسی راه می‌اندازد. بتسدا (Bethesda Softworks) آن‌قدر بزرگ شده است که می‌تواند به راحتی کنفرانسی دو ساعته برگزار کند و بازی برای نمایش، کم نیاورد.

اگر حوصله ندارید مطلب را بخوانید، می‌توانید به پادکست پیش‌بینی بتسدا در E3 2017 گوش کنید.

کنفرانس‌های بتسدا در سال ۲۰۱۵ شروع شدند. بتسدا در اصل برای نمایش فال‌آوت۴ (Fallout 4) دست به برگزاری یک کنفرانس زده بود و در اولین کنفرانس خود در E3، بیش از یک ساعت تمام و کمال درباره‌ی فال‌آوت۴ صحبت کرد. سال گذشته شاهد نمایش بازی‌هایی مثل Doom و Dishonored 2 بودیم و امسال هم قرار است در E3 2017، از بازی‌های جدید بتسدا بشنویم.

قبل از هر چیز، باید نگاهی به تصویری که بتسدا از رویدادش منتشر کرده است، بیاندازیم. کنفرانس بتسدا در E3 2017 «بتسدالند» (Bethesdaland) نام‌گذاری شده است و تصویر هنری آن هم مجموعه‌های بزرگ بتسدا را به عنوان بخش‌های یک شهربازی به تصویر می‌کشد.

می‌توانیم در این تصویر، مجموعه‌هایی مثل Doom، Fallout، Elder Scrolls یا Prey را ببینیم. با این حال، همانطور که می‌توانید ببینید، دو بخش این شهربازی، در دست ساخت است؛ یعنی می‌توانیم مطمئن باشیم که در E3 2017، بتسدا دو مجموعه‌ی جدید رو خواهد کرد.

بیایید به چیزهیی که می‌دانیم، نیم نگاهی بیندازیم. بازی‌های Dishonored 2 و Prey به تازگی عرضه شده‌اند؛ در نتیجه بدون شک قرار است شاهد معرفی محتوای دانلودی این بازی‌ها باشیم. محتوای دانلودی قسمت اول بازی Dishonored از خود بازی بهتر بود و انتظار داریم این روند برای محتوای دانلودی Prey و Dishonored 2 هم ادامه داشته باشد.

تصور می‌کنیم بتسدا بازی Doom را هم به این زودی‌ها رها نکند؛ پس پیش‌بینی می‌کنیم این شرکت از یک بسته‌ی الحاقی یا در کمترین حالت، از یک محتوای دانلودی هم برای Doom رونمایی کند.

از بازی‌هایی که عرضه شده‌اند بگذریم، به مجموعه‌های دیگر بتسدا می‌رسیم.

از نمایش نسخه‌ی واقعیت مجازی Fallout 4 اطمینان داریم. بتسدا رسما گفته است که Fallout 4 VR را به نمایشگاه E3 2017 خواهد آورد. حتی تصور این موضوع که فال‌آوت۴ را با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی بازی کنیم، اشتیاق زیادی در ما به‌وجود می‌‌آورد. فکر نمی‌کنیم اتفاق دیگری در دنیای فال‌آوت، به غیر از نسخه‌ی واقعیت مجازی فال‌آوت۴ در کنفرانس بتسدا بیافتد.

دو مجموعه‌ی فال‌آوت و طومارهای باستانی (The Elder Scrolls)، بزرگ‌ترین مجموعه‌های بتسدا هستند. عادت کرده‌ایم هر چهار سال، به نوبت یک فال‌آوت و یک Elder Scrolls ببینیم. از عرضه‌ی فال‌آوت۴ دو سالی می‌گذرد. ممکن است قسمت ششم مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls در کنفرانس بتسدا رونمایی شود، اما انتظار نداریم عرضه‌اش برای سال جاری برنامه‌ریزی شده باشد.

به احتمال زیاد، قسمت بعدی مجموعه بازی‌های ولفنشتاین به اسم Wolfenstein: New Colossus رونمایی خواهد شد. استودیوی بازی‌سازی Tango Gameworks هم از زیرمجموعه‌های بتسدا است؛ منظورمان همان استودیویی است که «شینجی میکامی»، خالق مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل، رهبری می‌کند.

شنیده‌ایم که به احتمال زیاد، بازی The Evil Within 2 هم در کنفرانس بتسدا رونمایی خواهد شد.

نمی‌دانیم دو بازی دیگری که در طرح مفهومی شهربازی بتسدا دیدیم، آیا همین Wolfenstein و The Evil Within جدید هستند یا نه؛ اما تصور می‌کنیم بتسدا به این بازی‌ها هم به عنوان مجموعه‌های بزرگی نگاه کند.

امیدواریم اتفاقات هیجان‌انگیز دیگری هم در کنفرانس بتسدا همراهی‌مان کنند، اما فعلا و با اطلاعات فعلی، پیش‌بینی‌های دیگری نمی‌توانیم داشته باشیم.

تا روز فلان و ساعت فلان صبر می‌کنیم. می‌توانید منتظر پوشش کامل رویداد E3 2017 از دیجی‌کالامگ باشید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهروز

    بی صبرانه منتظر معرفی بازی The Evil Within 2 هستم.ادامه داستان بازی واقعا چی میشه 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه