حرفه‌ای اسکرین شات بگیرید؛ نگاهی به اپلیکیشن Screenshot Crop & Share

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ما هم ممکن است مانند بسیاری از افراد روزانه به دلایل مختلف نیاز داشته باشیم از محتوایی که روی صفحه‌نمایش گوشی موبایل یا تبلت خود می‌بینیم عکس یا اصطلاحا اسکرین شات بگیریم. اپلیکیشن Screenshot Crop & Share ابزاری کارآمد برای گوشی‌های اندرویدی است که اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی گرفتن و استفاده از اسکرین شات داشته باشیم. خیلی مواقع  برای این اسکرین شات می‌گیریم که آن را برای فرد دیگری ارسال کنیم. ولی معمولا تنها بخشی از آنچه که روی صفحه‌نمایش قرار دارد مد نظر ما است. حتی ممکن است روی صفحه‌نمایش اطلاعات دیگری وجود داشته باشد که قصد نداریم فرد دیگری آن را ببیند. اپلیکیشن Screenshot گرفتن، برش دادن و به اشتراک گذاشتن اسکرین شات را با هم ترکیب می‌کند تا کار را برای ما ساده‌تر کند. اگر دسترسی لازم را داده باشید، هرگاه که با میان‌بر استاندارد (معمولا ترکیب دکمه‌های پاور و کاهش صدا) یک اسکرین شات بگیرید، تصویر بلافاصله در این اپلیکیشن باز می‌شود. می‌توانید بخش‌های اضافی اسکرین شات را برش دهید، با ابزار قلم روی آن نکاتی را بنویسید، بلافاصله آن را برای دیگران بفرستید یا در گالری ذخیره کنید. اپلیکیشن Screenshot همچنین اجازه می‌دهد با کشیدن یک کادر روی صفحه نمایش تنها از بخشی که لازم دارید اسکرین شات بگیرید. این اپلیکیشن ابزارهای کارامد دیگری از جمله ابزاری برای محو کردن اطلاعات حساس هم دارد که البته تنها در نسخه‌ی پولی فعال هستند.

دانلود از گوگل پلی

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. آرمیتا

    میخوام با تبلت لنوا اسکرین شات بگیرم اما نمیشه میشه راهنماییم کنید لطفا

  2. رز

    سلام استایلوس ۲ اسکرین شات نداره؟

  3. Arman

    از اونجایی که خیلی‌ها ممکنه ندونن، گوشی‌های هوآوی ابزار اختصاصی خودشون و برای این کار دارن. کافیه با پشت مفصل انگشت دو بار به صفحه ضربه بزنید تاss بگیره. برای عکس گرفتن از بخشی خاص، کافیه با پشت مفصل انگشت روی صفحه بکشید و اون محدوده مشخص کنید. همونجا هم می‌تونید عکس‌ها رو ویرایش کنید.

  4. سینا

    در گوشی های سونی نیاز به نصب چنین اپی نیست چون در گوشی های سونی از نوار پایین میشه active clip را انتخاب کرد که روی صفحه هر موقع اسکرین شات بخواهی میتونی روش کلیک کنی و با گرفتن اسکرین شات امکان برش و حتی پردازش گرافیکی بیشتر در اپ دیگر سونی بنام اسکچ را هم ممکن میکند.

  5. علی

    فک نکنم خیلی کاربردی باشه
    غیر از قابلیت نوشتن روی عکس بقیه ی قابلیت های این اپلیکیشن روی گوشی های سامسونگ و احتمالا بقیه ی برند ها هست.

  6. حسيني

    برای ایفون چه برنامه ای هست

    1. mahdi

      دکمه پاور همزمان با Home بگیر عکس می گیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه