اطلاعات جدید درباره سه مدل آیفون ۸ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی بحث آیفون‌ و پیش‌بینی آیفون‌های آینده پیش می‌آید یکی از معتبرترین منابعی که خبرگزاری‌ها مدام به او ارجاع می‌دهند مینگ چی‌-کو تحلیل‌گر سازمان KGI Securities است. این تحلیل‌گر اطلاعات جدیدی درباره آیفون ۸ و مد‌ل‌های مختلفی که احتمالا این گوشی خواهد داشت منتشر کرده است.

پیش از این بعضی از تحلیل‌گران گفته بودند احتمالا آیفون ۸ سه مدل خواهد داشت. مینگ چی‌-کو تایید کرده که احتمالا آیفون سه مدل داشته باشد (این شایعه سال گذشته و درباره آیفون ۷ هم بر سر زبان‌ها بود اما درست از آب درنیامد). این تحلیل‌گر گفته که احتمالا دو مدل از این سه مدل‌ در همان اندازه‌های شناخته شده ۴.۷ و ۵و۵ خواهند بود و بهترین مدل آیفون ۸ که ابعاد آن هم نامشخص است (قبلا گفته شده بود ابعاد آن ۵.۸ اینچ است) صفحه‌نمایش اولد خواهد داشت.

همچنین اشاره شده مدلی که صفحه‌نمایش اولد دارد و مدل ۵.۵ اینچی هر دو دوربین دوتایی خواهند داشت.

البته این اطلاعات هنوز مشخص نکرده‌اند که آیا آیفون ۸ تمام شیشه‌ای و دارای لبه‌های خمیده هست یا نه؟ این یکی از سوال‌ها و ابهاماتی است که احتمالا تا معرفی آیفون ۸ درباره‌اش شایعات و حرف و حدیث‌های بی‌شماری را شاهد باشیم.

 ‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. شایان

    حالا کی رونمایی میشه سلطان (Iphone 8 )

  2. سپهر

    این چیزا اصن قابل پیش بینی نیس. مخصوصا محصولات اپل

  3. mostafa

    تا اون موقع هزار جور خبر ازش در میاد.معلوم نیست چی راسته چی دروغ.این چیزا هم که هر روز ازش میگن برا جلب توجه ی نظر مشتریه که اونو با همچین اطلاعاتی وارد یک هیجانی کنن.بازم بابت اطلاعاتی ک در اختیار ما قرار میدی متشکریم.مرسی دی جی کالا

  4. mahdispd

    تصویری که درباره اش درست کردن و شما با گزاشتین خیلی عالیه
    ینی من احتمال زیاد دارم که ایفون ۸ اونجوری باشه

  5. بهزاد ایکس وی

    به نظرم که آیفون هشت دو مدل بیشتر نداره فک نکنم آیفونی با سایز ۵.۸ ببینیم… و حدس میزنم که هر دو مدل دو تا دوربین دارن و فقط مدل بزرگتر صفحه نمایش اولد از هر دو طرف داره… یعنی لبه های چپ و راست هر دو تا خمیده ان… و ضد آب هستش آیفون ۸ و ios 11 و سیری پیشرفته تر ، imassage تکامل یافته تر ، حذف رنگ مشکی براق و احتمالا مشکی مات… اضافه شدن رنگ سفید …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه